Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt hormon spiral i 1.5 år og tok den ut idag. Når er det meningen man skal blø? Og når er det sjans å blø gravid?

Anonymkode: 1e5aa...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt hormon spiral i 1.5 år og tok den ut idag. Når er det meningen man skal blø? Og når er det sjans å blø gravid?

Anonymkode: 1e5aa...ab2

Jeg tok ut min hormonspiral i april. Begynte å blø som en vanlig mens 2 dager etter uttak og har hatt veldig stabil syklus siden, men er enda ikke blitt gravid. Det er nok veldig individuelt hvor lang tid det vil ta å bli gravid. Noen blir det med en gang, mens hos andre tar det tid. Lykke til:)

Skrevet

Tok ut min hormonspiral desember 2015, blødde ca slik som en vanlig mens i 2-3 dager. Fikk ganske så stabil syklus etter det, men er enda ikkje blitt gravid.. :-/ 

AnonymBruker
Skrevet

Blødde litt 2 dager etter uttak. Hadde sex 8 dager etter uttak som eneste gang før neste mens, og den kom aldri. Så det gikk fryktelig fort.

verdt å nevne er kanskje at jeg hadde regelmessig mens og el omtrent til klokkeslettet hver måned med spiral. Vet ikke om det har noe å si. Jeg har også alltid blitt veldig lett gravid, både etter p-piller og spiral.

Anonymkode: b745f...9d6

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg fikk igjen mensen etter 3-4 uker... har vært stabil siden.

Anonymkode: 13545...5f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...