AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Har hatt hormon spiral i 1.5 år og tok den ut idag. Når er det meningen man skal blø? Og når er det sjans å blø gravid? Anonymkode: 1e5aa...ab2
frk.Sanna Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt hormon spiral i 1.5 år og tok den ut idag. Når er det meningen man skal blø? Og når er det sjans å blø gravid? Anonymkode: 1e5aa...ab2 Jeg tok ut min hormonspiral i april. Begynte å blø som en vanlig mens 2 dager etter uttak og har hatt veldig stabil syklus siden, men er enda ikke blitt gravid. Det er nok veldig individuelt hvor lang tid det vil ta å bli gravid. Noen blir det med en gang, mens hos andre tar det tid. Lykke til:)
Jento89 Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Tok ut min hormonspiral desember 2015, blødde ca slik som en vanlig mens i 2-3 dager. Fikk ganske så stabil syklus etter det, men er enda ikkje blitt gravid.. :-/
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Blødde litt 2 dager etter uttak. Hadde sex 8 dager etter uttak som eneste gang før neste mens, og den kom aldri. Så det gikk fryktelig fort. verdt å nevne er kanskje at jeg hadde regelmessig mens og el omtrent til klokkeslettet hver måned med spiral. Vet ikke om det har noe å si. Jeg har også alltid blitt veldig lett gravid, både etter p-piller og spiral. Anonymkode: b745f...9d6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Tror jeg fikk igjen mensen etter 3-4 uker... har vært stabil siden. Anonymkode: 13545...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå