AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Hei. Vet ikke helt om dette er riktig underforum, men uansett. Jeg har etterhvert hørt rykter fra flere ulike hold om at det i enkelte ungdomsmiljøer i Oslo foregår bytting av jenter mellom guttene og at jentene i disse miljøene ikke lenger tør å si nei til sex - blant annet. Det skal i hovedsak dreie seg om grupper av gutter med innvandrerbakgrunn som står bak. Jeg har ikke lenger mulighet til å spørre ut noen av de jeg har hørt dette fra om påstandene. Så da lurer jeg på om noen her vet om noe lignende – enten om noen har personlig erfaring med noen av disse miljøene, eller om noen har hørt lignende rykter og i så fall hva? Alt av seriøse tips om dette er til stor hjelp! Jeg kan også kontaktes på pm. Anonymkode: a8b0f...fd6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Jeg husker det var en bruker som skrev noe om dette. Innlegg nr 3. Men dessverre var brukeren anonym, så det blir vanskelig å komme med noen oppfølgingsspørsmål. Interessant og viktig tema. Anonymkode: abdd1...44c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 På 3.1.2017 den 19.22, AnonymBruker skrev: Hei. Vet ikke helt om dette er riktig underforum, men uansett. Jeg har etterhvert hørt rykter fra flere ulike hold om at det i enkelte ungdomsmiljøer i Oslo foregår bytting av jenter mellom guttene og at jentene i disse miljøene ikke lenger tør å si nei til sex - blant annet. Det skal i hovedsak dreie seg om grupper av gutter med innvandrerbakgrunn som står bak. Jeg har ikke lenger mulighet til å spørre ut noen av de jeg har hørt dette fra om påstandene. Så da lurer jeg på om noen her vet om noe lignende – enten om noen har personlig erfaring med noen av disse miljøene, eller om noen har hørt lignende rykter og i så fall hva? Alt av seriøse tips om dette er til stor hjelp! Jeg kan også kontaktes på pm. Anonymkode: a8b0f...fd6 Er det dansker og svensker du snakker om? Eller er "innvandrerbakgrunn" "kodeord" for folk fra Asia/Afrika? Anonymkode: 48bac...e0b 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det dansker og svensker du snakker om? Eller er "innvandrerbakgrunn" "kodeord" for folk fra Asia/Afrika? Anonymkode: 48bac...e0b Det er kodeord for muslimer. Kan du svare på det TS spør om nå? Anonymkode: f522e...c40 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Dette er vel noe du bør ta til politiet!? Anonymkode: b14e6...b23
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Jeg mener å ha lest om dette for noen år siden, da i forbindelse med et nettspill (?) som heter chatroullette. Dette var visst veldig stort blant ungdommene i England og som har spredt seg i enkelte steder i Norge. Jeg er selv innvandrer (ikke-muslim) og er tante til to ungdommer i Oslo øst. De har muslimske venner, men de verken røyker og drikker noen av de. De er mer opptatt av andre ting enn dette. Dette vet jeg for jeg ofte har ungdommene og deres venner på besøk hos oss og holder meg oppdatert i livene deres. Men dette fenomenet er mer vanlig på bygda. Anonymkode: a1cdf...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå