Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil få flere venner, men vet ikke helt hvordan.. jeg er sykt tilpasningsdyktig og merker at jeg forandrer meg helt til enhver situasjon.. det er slitsomt , men gjør det kun for at andre skal føle seg bedre i tilværelsen. Hvordan kan jeg finne en balanse mellom dette? 

Tips til å bli selvsikker?

Anonymkode: 364b3...169

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær deg selv :-)

Anonymkode: 6eb2f...648

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil få flere venner, men vet ikke helt hvordan.. jeg er sykt tilpasningsdyktig og merker at jeg forandrer meg helt til enhver situasjon.. det er slitsomt , men gjør det kun for at andre skal føle seg bedre i tilværelsen. Hvordan kan jeg finne en balanse mellom dette? 

Blir ikke det litt sånn feil?  Altså, ja en må jo tilpasse seg til en viss grad men du må jo være deg..

Hvis du forandrer deg mye fra den ene til den andre vennen.. hvordan skal du da være på fest med dem alle?

AnonymBruker
Skrevet

Være seg selv er bare noe man kan gjøre med folk man kjenner veldig godt, tenker jeg. Jeg tror også at alle forandrer seg ift. hvem de snakker med. Noen har jeg god tone med og er en "annen meg" overfor, sammenlignet med andre mennesker som ikke bringer frem disse sidene hos meg.

Anonymkode: 27b37...bdc

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke venner, eller vil du ha ny omgangskrets? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Har du ikke venner, eller vil du ha ny omgangskrets? 

Har 1 venn og vil beholde henne men ja.. vi ses aldri og bor langt unna og trenger noen her jeg bor og går på skole 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Forundret.. skrev:

Blir ikke det litt sånn feil?  Altså, ja en må jo tilpasse seg til en viss grad men du må jo være deg..

Hvis du forandrer deg mye fra den ene til den andre vennen.. hvordan skal du da være på fest med dem alle?

Nå skriver ts at hun er tilpassningsdyktig, og jeg er ikke enig i at man må tilpasse seg vennene sine sånn, da er det ikke gode venner i allefall, ellers kan det være som ts skriver at hun ikke har så god selvtillit. 
De fleste er vel seg selv, men alle vil i noen situasjoner oppføre seg annerledes. Det kan jo hende at ts ikke syntes noen er greie, eller noe sånt. Alle ville ha forandret oppførsel da. Og hvis man kjenner et menneske godt så vil man naturlig nok oppføre seg annerledes også. Det handler da om å ta hensyn f.eks, men nå skriver ikke ts så mye om hva/hva/hvor... 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har 1 venn og vil beholde henne men ja.. vi ses aldri og bor langt unna og trenger noen her jeg bor og går på skole 

Da blir du sikkert kjent med noen der, eller så har man masse aktiviteter og sånt du kan bli med på. :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Da blir du sikkert kjent med noen der, eller så har man masse aktiviteter og sånt du kan bli med på. :) 

Ja det er veldig lett å skrive! Har dårlig selvtillit, hadde hatt venner her fordi hadde masse masse før. Så isolerte jeg meg , ikke med vilje.. men fordi skammet meg av å traske ut døra pga vektoppgang .. gikk fra 51-57 kg på et år og det var veldig stor forandring for meg som sliter masse med kropp og selvtillit! Nå har jeg isolert meg igjen og kommer ikke ut av sirkelen. Vil bare ha venner igjen men klarer ikke være meg selv/vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg fordi er bare trist, og det virker så kjedelig for andre. Det er kjedelig. Dritt kjedelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...