PositivPessimist Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg og mannen har bestemt oss for å prøve på nummer to. Det er noen måneder siden nå og ingenting har skjedd. Der klaffet på bare to måneder sist og har på er vis forventet det samme nå, selv om jeg ikke burde. Har blitt skuffet hver gang mensen har dukket opp. Denne gangen derimot hadde jeg en følelse av at der hadde klaffet. Tok en test på IKM. Negativ. 4 dager har gått, ingen mens og nok en negativ test. Jeg syns det er rart. Syklusen min har vært nogenlunde stabil hele tiden. Hvis noe har mensen kommet før antatt. Aldri lenge etterpå. Er det fortsatt mulig å få en positiv test? Eller skal jeg bare belage meg på enda mer venting? Tar av meg hatten for prøvere som holder på i mange måneder og år for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Har ingen egen erfaring da vi driver med ivf, men har faktisk flere venninner som fikk nr 1 rimelig kjapt og at det med nr 2 tok mye mer tid uvisst hvorfor 😳 Anonymkode: 8faf3...4ff
Diamond99 Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 54 minutter siden, PositivPessimist skrev: Jeg og mannen har bestemt oss for å prøve på nummer to. Det er noen måneder siden nå og ingenting har skjedd. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: har faktisk flere venninner som fikk nr 1 rimelig kjapt og at det med nr 2 tok mye mer tid uvisst hvorfor 😳 Anonymkode: 8faf3...4ff Dette kan skyldes kjemikalier som er hormonforstyrrende. Det er ikke helt sikkert, men det er en sjanse for at hormonforstyrrende stoffer som for eksempel borater og noen flateter minker sjansen for å kunne reprodusere seg. Noen hormonforstyrrene kan også skade fosteret eller gi kreft. Som forbrukere er det opp til oss selv om vi vil få i oss mye av slike stoffer (noen finnes i mat óg). Så jeg anbefaler deg TS (og mannen din) å ikke bruke produkter som inneholder stoffer som kan gjøre det vanskeligere (eller umulig) å få barn. Enten les innholdsfortegnelsen på produkter eller gå inn på nettsiden til svanemerkede produkter. De skal være trygge. Ønsker dere masse lykke til videre med prøvingen For mer informasjon: http://www.erdetfarlig.no/Artikler/Nyhetsartikler/hva-er-hormonforstyrrende-stoffer/ oghttp://www.erdetfarlig.no/no/info/Diverse-artikler/andre-farlige-stoffer--alfabetisk-/#pcb Det finnes også mye på engelsk som f.eks.: http://www.rodalewellness.com/health/causes-infertility/slide/3
PositivPessimist Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2017 TR kom fem dager på overtid. Litt deppa nå.
Lillevingle Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har brukt clare blue fertilitetsmonitor, det har hjulpet meg veldig i prøvingen, med kartlegging av eggløsning. Den fikk meg til å slappe av og det klaffet på prøverunde to etter at jeg kjøpte den, hadde 7 prøvinger før den. Er sikkert tilfeldig da. Hvor lenge er det siden nummer én? Dere vil nok klare det, dere har et bevis på at dere kan kanskje en samtale med lege/gynekolog vil stresse ned litt?
PositivPessimist Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2017 4 timer siden, Lillevingle skrev: Jeg har brukt clare blue fertilitetsmonitor, det har hjulpet meg veldig i prøvingen, med kartlegging av eggløsning. Den fikk meg til å slappe av og det klaffet på prøverunde to etter at jeg kjøpte den, hadde 7 prøvinger før den. Er sikkert tilfeldig da. Hvor lenge er det siden nummer én? Dere vil nok klare det, dere har et bevis på at dere kan kanskje en samtale med lege/gynekolog vil stresse ned litt? Nummer 1 er halvannet år, og vi begynte prøvingen for 3 mnd siden. Jeg vet at det ikke akkurat er krise, men hadde vel bare sett for meg at det skulle gå kjapt denne gangen også. Tror temping og fertilitetsmonitor bare vil øke stresset. Syns det er bedre og heller ha masse sex i perioden vi regner med eggløsning. For da skal det jo strengt tatt klaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå