AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Det gjør jeg. Jeg har sett masse tutorisls på nett og der drar de aldri i huden når de skal legge liner. Har orøvd det selv men det funker jo ikke! Skjønner ikke hvordan jeg skal få jevn fin strek uten å dra i øyelokket? Anonymkode: e3509...97c
Cathrine88 Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Nei, men jeg holder øyenbrynet løftet på den siden jeg holder på med (med musklene, ikke hånda). 2
Gjest Sugemerke Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Nei, da blir jo streken bare tykk og rar.
Kruset Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Jeg gjør som regel ikke det, særlig ikke når jeg legger liquid eyeliner e.l. Hvis eyelineren er litt tørr/tråkk, varmer jeg den gjerne litt, det synes jeg hjelper
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Drar i lokket og tar eyelineren fra ytre del av øyet og inn mot midten. Så tar jeg fra indre mot midten, og slipper taket på lokket, og drar eyelineren forsiktig over og mot ytre del av øyet og lager en litt ekstra vipp. Da blir det jevnt og lett å få til en pen eyeliner hver gang. Bruker en våt liner som er Vannfast. Anonymkode: cbabe...09f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå