AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg er student, og spiller samtidig på et håndballag som satser ganske mye. Nå skal ha praksis gjennom skolen noen uker fremover, hvor jeg skal være med sammen med 5 andre studenter og lede en gruppe utviklingshemmede gjennom et aktivitetsopplegg som varer i 1,5 time. Dette opplegget er på kveldstid, og uheldigvis samme kveld som en av håndballtreningene mine. Jeg kan rekke begge deler, hvis jeg går 10 min før fra treningen min, for å rekke bussen dit vi skal ha praksisen. Dette kan jeg få avtalt med treneren min. Men det vil da si at jeg er på trening fra kl. 16-17:15, så sitter jeg på bussen fra kl. 17:25-17:55, og har praksis fra 18:15-19:45. Så må jeg ta buss hjem igjen, og det vil si at jeg ikke kommer meg hjem og får dusjet før flere timer etter at jeg selv hadde trening. Er dette uhygienisk av meg? Tenker da på at jeg skal omgås andre mennesker på praksisen (medstudenter, brukere og evt. andre voksne), uten å ha vasket meg etter å ha svettet. Er også bekymret for å bli syk av det. Siden håndballaget satser, må jeg være frisk, og ikke minst delta på treningene, for å få en plass på laget. Hva synes dere? Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Praksis og studier må jo komme i første rekke, men kjipt hvis det skal gå utover håndballen som også er veldig viktig for meg. Anonymkode: ae3e4...6bf
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Fersk svette lukter ikke. Om du har rene treningsklær og er relativt nydusjet når du starter treningen, og tar en rask "kattevask" i garderoben etter trening, vil jeg ikke kalle det uhygienisk. Og det er i alle tilfeller nødvendig å skifte klær - både for lukt og for å unngå å bli syk. Anonymkode: 5e782...71c
Pmaxqueen Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Hadde tatt med meg våtservietter og rent tøy. Ta en kattevask etter trening, ta på rent tøy og dusj når du kommer hjem. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fersk svette lukter ikke. Om du har rene treningsklær og er relativt nydusjet når du starter treningen, og tar en rask "kattevask" i garderoben etter trening, vil jeg ikke kalle det uhygienisk. Og det er i alle tilfeller nødvendig å skifte klær - både for lukt og for å unngå å bli syk. Anonymkode: 5e782...71c 3 minutter siden, Pmaxqueen skrev: Hadde tatt med meg våtservietter og rent tøy. Ta en kattevask etter trening, ta på rent tøy og dusj når du kommer hjem. Jeg rekker nok ikke å gå i dusjen, siden jeg allerede må gå 10 min tidligere fra treningen for å rekke bussen. Jeg kan selvfølgelig rekke å skifte tøy og evt. ta med meg våtservietter, men jeg må løpe ganske raskt for å komme meg til bussholdeplassen. Anonymkode: ae3e4...6bf
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 På med tørt tøy før du tar bussen. Det hjelper mot at du blir kald i hvert fall. Frisk svette er ikke farlig. Anonymkode: 52c69...b89
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg rekker nok ikke å gå i dusjen, siden jeg allerede må gå 10 min tidligere fra treningen for å rekke bussen. Jeg kan selvfølgelig rekke å skifte tøy og evt. ta med meg våtservietter, men jeg må løpe ganske raskt for å komme meg til bussholdeplassen. Anonymkode: ae3e4...6bf Trenger man å gå i dusjen for å ta en kattevask? Trodde man tok en kattevask i vasken, jeg. Anonymkode: 1ee30...91c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå