AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg har problemer med folk som alltid er treig og ikke kan klokka. Det er så slitsomt. Jeg har begynt å se at daten min er en somlekopp og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg liker han veldig godt og latt det passere til nå, men begynner å bli usikker. På første date var han 15 minutter for sein. Jeg lot det passere og tenkte ikke mer på det, men på andre date var han over en halvtime for sein! Da var jeg irritert, men orker ikke å lage sur stemning over det, da det var nytt og ville ikke fremstå som en kjeftesmelle. Men i går var irritert på han! Han skulle hjem til meg på middag kl 6. Kl begynte å nærme seg 6 og han var ikke kommet. Jeg ringte bare for å høre om han var på vei. Han var enda ikke kommet seg avgårde, men skulle hive seg på sykkelen nå og det ville ta 15 minutter. Fint tenkte jeg. Kl gikk og han var ikke å se. Kl ble 7 og jeg ringte igjen. Han var ikke kommet avgårde enda! Jeg ble irritert og sa det hadde vært fint om han kom nå. Kl gikk igjen og endte opp med at jeg bare spiste maten alene. Da han kom i halv 9 tiden fikk han spise rester og stemningen var ganske dårlig. Jeg er usikker altså. Dumt, forjeg liker han, men jeg orker ikke somlekopper! Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 4efac...be4 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Hvordan går det an å komme 2.5 timer for sent til en middag? Det virker ikke lovende for fremtiden, jeg ville nok vært veldig skeptisk. Anonymkode: 8cb44...74a 42
exictence Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Han er ikke bare en somlekopp, men verre enn det; en som har veldig liten respekt for andres tid. Det der høres ikke bra ut. 36
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Det er jo også typisk kvinner å like menn som virker litt avvikende og ikke for "på", så det er nok derfor du er litt interessert. At du ikke forstod at han mangler noen antenner allerede fra 1. date. Man må komme med noe bedre unnskyldning da, som feks at man ikke fant frem til møteplassen eller at bussen ikke kom. På 2. daten så skulle du jo kjeppjaget han hjem i hulen sin. For et svin. Hater sånne mennesker. Finnes ikke noe mer egosentrisk dritt menneske. Anonymkode: 0e7ba...526 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Tviler på at han er så interessert i deg. Anonymkode: 8234a...7e4 6
Gjest Blondie65 Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Jeg hadde heller ikke giddet, men jeg hadde sagt fra om hvorfor. Å komme 2,5 timer etter man har sagt man skal komme og to purringer er grenseløst uhøflig og respektløst. Det hadde ikke gått upåaktet hen.
pika Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skulle hjem til meg på middag kl 6. Kl begynte å nærme seg 6 og han var ikke kommet. Jeg ringte bare for å høre om han var på vei. Han var enda ikke kommet seg avgårde, men skulle hive seg på sykkelen nå og det ville ta 15 minutter. Fint tenkte jeg. Kl gikk og han var ikke å se. Kl ble 7 og jeg ringte igjen. Han var ikke kommet avgårde enda! Jeg ble irritert og sa det hadde vært fint om han kom nå. Kl gikk igjen og endte opp med at jeg bare spiste maten alene. Da han kom i halv 9 tiden fikk han spise rester og stemningen var ganske dårlig. Anonymkode: 4efac...be4 Fryktelig respektløst da! Var det noen grunn til at han var så sen, eller var det bare at han somlet? 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 10 minutter siden, pika skrev: Fryktelig respektløst da! Var det noen grunn til at han var så sen, eller var det bare at han somlet? Han somlet bare. Men trur ikke jeg orker når han skal være sein hver gang vi skal møtes. Fikk bare en ussel unnskyldning da han kom. Sa klart ifra jeg var skuffet og irritert, så ble dårlig stemning. Anonymkode: 4efac...be4 2
pika Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han somlet bare. Men trur ikke jeg orker når han skal være sein hver gang vi skal møtes. Fikk bare en ussel unnskyldning da han kom. Sa klart ifra jeg var skuffet og irritert, så ble dårlig stemning. Anonymkode: 4efac...be4 Syns han det var greit å komme 2 og en halv time for seint? 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 10 minutter siden, pika skrev: Syns han det var greit å komme 2 og en halv time for seint? Virket sånn. Han la seg ikke flat i alle fall Anonymkode: 4efac...be4
pika Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Virket sånn. Han la seg ikke flat i alle fall Anonymkode: 4efac...be4 Hmm.. Ikke bra - veldig dumt å ha så liten respekt for andres tid! 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #14 Skrevet 3. januar 2017 Jeg er en somlekopp selv, har alltid dårlig tid. Men som regel kommer jeg bare 5 minutter for sent, max 10!!! Og da sier jeg alltid unnskyld. Har faktisk blitt bedre med årene, og nå skjer det kun hver tredje gang eller no Men jeg hadde ALDRI komme 2,5 time for sent på middag! Jeg VET hvor frustrerende det er å ha middagen klar, men må vente. Spesielt når det er en date, da kommer jeg sjelden for sent (skjer helst med nær familie og nære venner som er vant til at jeg kommer heseblesende fem over). Denne fyren er respektløs, og jeg hadde droppet han. Evt sagt at han må skjerpe seg, og hvis det skjer igjen så er det over. Anonymkode: 2adb4...48d 7
Gjest Rose11 Skrevet 3. januar 2017 #15 Skrevet 3. januar 2017 Dropp han. Tviler på han kommer til å endre seg når han tar så lett på det og ga deg en ussel unnskyldning. Alle kan være forsinket, men da gir man beskjed og unnskylder seg. Å komme over 2 timer for seint til middag uten grunn, er fryktelig respektløst! Jeg hadde aldri orket en slik somlekopp. Hell no!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #16 Skrevet 4. januar 2017 Han her virker ikke som er noe å satse på. Han har null respekt for din tid og somler vilt. Minner meg om eksen min som alltid var seint ute. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte vente på han Han tok seg alltid gooooood tid og kom dassende når det passet ham. Sånt har ikke jeg tålmodighet til. Han sa aldri unnskyld og mente at jeg måtte være glad for at han kom, selv om jeg hadde sittet i byen å ventet på han i en evighet. Stakkars hun nye dama. Han er sikkert like treig med henne. Det er jo til å bli sprø av! Anonymkode: b465e...f8c 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #17 Skrevet 4. januar 2017 Røyker han dop? Det er omtrent den eneste gruppen som mener det sosialt akseptabelt å komme mange timer for sent.. Anonymkode: facb8...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #18 Skrevet 4. januar 2017 Jeg var en gang 2 timer for sent til å møte daten min, en jeg datet i noen måneder allerede, men det var fordi noe hadde skjedd i forhold til barna mine og barnepasser. Han ble litt irritert han også men jeg ga beskjed på forhånd. I TS sitt tilfelle så tror jeg han må virkelig skjerpe seg hvis forsinkelsene hans viser seg å være ren hensynsløs adferd. Anonymkode: 3757e...9c6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #19 Skrevet 11. januar 2017 Dårlig stemning på 3. date, det er jo helt poengløst å gå videre da. Jeg hadde forøvrig ikke giddet å vente på noen en halvtime på 2. date. Hadde gått hjem for lenge siden. Anonymkode: d0844...33d 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #20 Skrevet 11. januar 2017 Jeg er også litt somlekopp og lever litt i egen boble; det er ikke så veldig uberfett bestandig, men jeg stiller meg veldig ydmyk til det og prøver ulike strategier - i tillegg tar jeg det på min egen kappe og forventer ikke at den andre skal synes at det er kjempeee greit og bare bør være happy for at jeg i det hele tatt kommer..Det er respektløst. Men jeg prøver å holde de avtalene og tidspunktene som gjelder og tar på en måte tak i det slik at andre ikke vet hvor somlete jeg egentlig er. Du har avslørt han og jeg vet ikke helt hvorfor han gjør som han gjør; saken er uansett at du er lei av det. Kan du ta det opp med han? Spørre om han er en somlekopp av en "grunn" og i en periode, eller om han er somlekopp på generelt basis? Svaret han gir kan jo ha noe å si for hvorvidt du vil fortsette å date en somlekopp. Anonymkode: cfcf8...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå