Gjest Axl Rose Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Ja jeg trenger en runke tråd for faen. Problem med det? Neida.. Er bare nysgjerrig og ja det er alltid deilig å lese om andres nytelse. Så hvordan føles det? Skjelver du? Ligger du helt i ro? Stønner du?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Jeg ligger vanligvis og spreller ukontrollert som en fisk som nettopp har blitt dratt opp fra vann og kastet i bunnen av båten. Evt. en gullfisk som har kommet seg ut av gullfiskbollen sin. Det svartner for meg og jeg ser stjerner. Ser for meg at det er omtrent samme rushet som heroinister får når de setter seg et skudd. Helt ubeskrivelig. Anonymkode: 84dc3...a73 4
Gjest Axl Rose Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Deilig Skal beskrive selv også. Det kommer en ubeskrivelig deilig følelse, en følelse som ikke kan beskrives for ingenting annet føles så deilig. Liksom varm og deilig følelse i hele underlivet, magen og nedover beina. Ja egentlig hele kroppen, men kjenner det spesielt der. Ser noe stjerne lignende dingser jeg også.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 alene: litt traust. En god bølge varme i underlivet som gjør at jeg føler meg bra etterpå, men veldig kortvarig og ikke helt verdt alt arbeidet. Med kjærestens pikk inni meg: sinnsykt. Kommer mye hardere, rister, hyler og sliter litt med pusten. I tillegg varer seansen mye lenger, og det kommer små orgasmiske bølger hver gang han presser seg inn etter jeg har kommet. Siden jeg alltid kommer først, kommer disse 'miniorgasmene' mange ganger - som gjør at det føles som om hele orgasmen varer 10 minutter nå gleder jeg meg til han kommer hjem fra jobb Anonymkode: 8c8b7...84e 4
Gjest Axl Rose Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: alene: litt traust. En god bølge varme i underlivet som gjør at jeg føler meg bra etterpå, men veldig kortvarig og ikke helt verdt alt arbeidet. Med kjærestens pikk inni meg: sinnsykt. Kommer mye hardere, rister, hyler og sliter litt med pusten. I tillegg varer seansen mye lenger, og det kommer små orgasmiske bølger hver gang han presser seg inn etter jeg har kommet. Siden jeg alltid kommer først, kommer disse 'miniorgasmene' mange ganger - som gjør at det føles som om hele orgasmen varer 10 minutter nå gleder jeg meg til han kommer hjem fra jobb Anonymkode: 8c8b7...84e Deilig! Kos deg Når du er alene. Har du prøvd med dildo og sexleketøy? Som kan gjøre det lengre og deiligere? Eller prøv noen øvelser for det går an å øve seg til lengre orgasme når man koser med seg selv også.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Deilig! Kos deg Når du er alene. Har du prøvd med dildo og sexleketøy? Som kan gjøre det lengre og deiligere? Eller prøv noen øvelser for det går an å øve seg til lengre orgasme når man koser med seg selv også. Har prøvd det meste for å få samme effekt som mannen gir ja funker ikke. Men er som regel mye kåtere når jeg er med han også da, er ikke det samme å ligge der alene og gni som en gal på musa Anonymkode: 8c8b7...84e 1
Calleia Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ligger vanligvis og spreller ukontrollert som en fisk som nettopp har blitt dratt opp fra vann og kastet i bunnen av båten. Evt. en gullfisk som har kommet seg ut av gullfiskbollen sin. Det svartner for meg og jeg ser stjerner. Ser for meg at det er omtrent samme rushet som heroinister får når de setter seg et skudd. Helt ubeskrivelig. Anonymkode: 84dc3...a73 Kjenner meg igjen i beskrivelsen her. Mister all kontroll over kroppen. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nei!! Jo for faen
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Jo for faen Vil ikke, for Hæwlete.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 De er så sterke at det nesten gjør vondt. Jeg onanerer med vibrator mens jeg ligger på ryggen men med en gang jeg får orgasme så reiser meg opp automatisk, helt ukontrollert. Etter orgasmen så sitter jeg ofte oppreist og tenker wtf?! Klarer liksom ikke å ligge stille! Anonymkode: 42f42...578
Gjest Axl Rose Skrevet 4. januar 2017 #13 Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Vil ikke, for Hæwlete. Ikke vær så feig. Har du først kommentert i tråden så må du beskrive det som ska beskrives. Det heter ikke hæwlete. Det heter helvete for faen.
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Ikke vær så feig. Har du først kommentert i tråden så må du beskrive det som ska beskrives. Det heter ikke hæwlete. Det heter helvete for faen. Ikke feig. Sjenert av slike intimiteter... For Hæwlete... 😛
Gjest Axl Rose Skrevet 4. januar 2017 #15 Skrevet 4. januar 2017 10 minutter siden, Calleia skrev: Kjenner meg igjen i beskrivelsen her. Mister all kontroll over kroppen. Deilig å ikke ha noe kontroll! 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er så sterke at det nesten gjør vondt. Jeg onanerer med vibrator mens jeg ligger på ryggen men med en gang jeg får orgasme så reiser meg opp automatisk, helt ukontrollert. Etter orgasmen så sitter jeg ofte oppreist og tenker wtf?! Klarer liksom ikke å ligge stille! Anonymkode: 42f42...578 Hahaha👍🏻
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #16 Skrevet 4. januar 2017 Men nå har jeg avsporet nok. Kos deg med runketråden din. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. januar 2017 #17 Skrevet 4. januar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Axl Rose Skrevet 4. januar 2017 #18 Skrevet 4. januar 2017 23 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men nå har jeg avsporet nok. Kos deg med runketråden din. Takk
Gjest Underdanie Skrevet 8. januar 2017 #20 Skrevet 8. januar 2017 På Tuesday, January 03, 2017 den 18.58, AnonymBruker skrev: Jeg ligger vanligvis og spreller ukontrollert som en fisk som nettopp har blitt dratt opp fra vann og kastet i bunnen av båten. Evt. en gullfisk som har kommet seg ut av gullfiskbollen sin. Det svartner for meg og jeg ser stjerner. Ser for meg at det er omtrent samme rushet som heroinister får når de setter seg et skudd. Helt ubeskrivelig. Anonymkode: 84dc3...a73 Jeg kjenner meg igjen her. Jeg ligger å spreller ukontrolert som en fisk som nettopp har blitt dratt opp av vannet. De beste og hardeste orgasmene får jeg etter å ha blitt teaset lenge og ligger bundet i noen timer. Da går det helt ukontrolert, kroppen rister å spreller med null kontroll. Alt svartner, jeg ser stjerner å mister kontrollen over stemmen. Det brer seg intens nytelse å rykninger fra underlivet utover i hele kroppen min. Det er avhengig skapende å sikkert kan sammenlignes med heroinrus. Aner ikke hvordan det er, men jeg er helt avhengig av orgasme å må ha det igjen å igjen. Har ofte så stor lyst etter langvarig teasing at jeg vil bare fortsette rett etter orgasme til jeg får orgasme igjen, da går det enda sterkere å lengre. Får noen ganger helt black out.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå