Gå til innhold

Stor forskjell på sex med og uten kondom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn: merker dere stor forskjell på penetrering med og uten kondom? 

Kvinner: jeg har aldri hatt sex med menn som har brukt kondom. Regner med at vi kvinner kanskje også kjenner forskjell? 

Anonymkode: b937d...bf6

• Liker 1
Skrevet

Å bruke kondom er som å vaske beina med sokkene på

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og hater kondom. :fnise: Nå har jeg heldigvis ikke tilfeldig sex og har bare sex i forhold, så brukes ikke så ofte...

Men er skikkelig nedtur med kondom, gjør at mye av følelsen fosvinner.. I tillegg blir jeg mer sår, jeg blir alltid veldig våt, men likevel gjør gummien slik at huden rundt åpningen blir dratt og sår, føles nesten ut som brannsår underveis når man holder på... Og alt blir bare for glatt og følelsesløst, liker å kjenne konturene til penisen inni meg, det går ikke med kondom. 

Anonymkode: 2e8b9...102

• Liker 8
Skrevet

Jeg er mann og hater gummi. Det er som å spise sjokolade med papiret på. Bedre å holde seg til ei jente i stedet 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye bedre å ha sex uten kondom! Kan ikke sammenlignes.

Anonymkode: 05f60...9e9

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er STOR forskjell på sex med og uten kondom. Analsex derimot funker OK med gummi men the real deal med gummi funker svært dårlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merker nesten ikke forskjell.

Mann

Anonymkode: ce07b...ee5

• Liker 4
Skrevet

Kondom er ikke digg, men ofte en nødvendighet. Men egen smøring forsvinner fort, så man må ha en stor dunke med glidemiddel ved siden av.

• Liker 1
Skrevet

For meg er det stor forskjell. Spesielt om vi ikke passer sammen helt størrelsesmessig.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som er allergisk mot kondom? Jeg er det dessverre.

Anonymkode: 7c943...6f5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som er allergisk mot kondom? Jeg er det dessverre.

Anonymkode: 7c943...6f5

Har du prøvd latexfrie? 

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Er så lenge siden jeg har hatt sex uten kondom så har nesten glemt det. Synes kondom er helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Har lite å si.

Anonymkode: 76f05...c3d

• Liker 2
Skrevet

Vi har brukt mye kondom, og verken jeg eller kona merker noe særlig forskjell. Er like deilig uansett 

• Liker 3
Skrevet

Størst er vel forskjellen i søl etterpå... :ninja:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt stor forskjell, i hvertfall for meg.

Men høyst nødvendig i mange tilfeller, og det er jo ikke slik at man avstår fra sex fordi man må bruke kondom, det er fortsatt veldig deilig. Det er bare det at sex uten kondom er enda deiligere. Men det får være forbeholdt sex i fast forhold.

Er også veldig praktisk mtp søl etterpå, og vi bruker kondom når vi har sex når vi f.eks. er på besøk, slik at man unngår sædgris i gjestesenga.....

Anonymkode: 60cfd...ce0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Sphere skrev:

For meg er det stor forskjell. Spesielt om vi ikke passer sammen helt størrelsesmessig.

Men liker du det enda bedre med da? Liker du at kvinnen er romslig og ikke kniper best?

Anonymkode: 43c2c...b0e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men liker du det enda bedre med da? Liker du at kvinnen er romslig og ikke kniper best?

Anonymkode: 43c2c...b0e

Sånn rent friksjonsmessig er det klart best uten. Jeg kan tenne på at hun er romslig og ikke kniper, helt klart. Da føler jeg meg liten. Men virkningen der er størst uten kondom. Med kondom forsvinner liksom den følelsen også. Vanskelig å forklare. Men kondom kan også være morsomt. Om det ikke passer helt feks. 

Gjest Jonasmann
Skrevet

Erm. Bruk kondom ungdommer. Ellers kan du få barn og/eller HIV og andre kjønnssykdommer.

AnonymBruker
Skrevet

Er "allergisk" mot sæd, så alt jeg assosierer kondomfri sex med er infeksjoner, dessverre. Blir nesten uvel bare av tanken. Kan vel også ha noe å gjøre med at jeg har hatt sex med to menn som begge prøvde å snike av kondomen selv om jeg var veldig bestemt på at jeg ikke har sex uten.

Anonymkode: ba4a4...90e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...