Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har blitt gravide, hvor ofte har dere hatt sex rundt EL? Hver dag eller annenhver? Hører så mye forskjellig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver ikke noe om at du prøver å bli gravid eller ikke.

Man kan bli gravid uansett i syklusen, men det er stor sjanse ved eggløsning. 

Det varierer fra person til person hvor mye sex man har hver dag. 

Det finnes ingen fasit på dette.

Anonymkode: 6e54b...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid uten å bry meg om EL. Hadde sex når vi ville. Fra 15-0 ganger pr uke.

Anonymkode: f033e...b9a

Skrevet

Er bare i PP3 selv, men første PP hadde vi sex annen hver dag og 3 dager på rad når EL var. 
Altså dagen før EL, samme dag og dagen etter. Vet at det ikke er noe poeng med dagen etter, men why not ;)
Er jo gøy med prøvetiden i forhold til at man som oftest er mere nær i denne tiden enn nødvendigvis ellers.... 
Ble gravide allerede PP1, men endte dessverre i en SA ganske kjapt.

PP2 ble det litt "kjappiser" for å rekke sex hver dag rundt EL, føltes litt stress rundt dette og spiren satt ikke. 

PP3 nå og vi har koset oss de siste 2 dagene og har vel EL i dag eller i natt en gang... Så satser på å legge inn noen aksjer i kveld og ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex hver dag under EL. Å si at man bare skal ha sex når man selv vil og ikke bry seg om EL tyder på folk som ikke har det minste peiling på hvordan det er å prøve lenge uten å lykkes. Dette er et underforum man bør ha et bittelite snev av empati før man svarer i og ikke være så fastgrodd i egen nese.

Anonymkode: 8e7f6...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd i snart 1 år og har prøvd ut det meste, men heldigvis har vi begge to høy sexlyst så vårt "problem" har vært å skulle spare oss😬 Uansett etter sist syklus bestemte vi oss for å ha sex når vi føler for og kutte ut EL teting. Jeg sa heller ikke til mannen at jeg hadde eggløsning. Vi hadd sex hver dag hele eggløsninguka (julen)☺️ Håper i det lengste at det snart lykkes! uansett stress er nok ikke bra, men man bør ha sex så ofte man kan i den fruktbare perioden tror jeg. Har hørt at menn med dårlig sædkvalitet er anbefalt å spare seg, men hos oss stemmer ikke det da mannen sin sædprøve var bedre etter å ha sex kvelden før. Han har noe redusert sædkvalitet!

Anonymkode: 2fbe8...b49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...