AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 ...og hva om dere finner ut at de har hatt tett kontakt rett før dere møttes, hva gjør dere? F.eks at han sier det har vært slutt i et halvt år, men du finner bilder av dem på FB hennes, hvor de har vært på tur sammen noen uker før dere møttes? Anonymkode: fed3d...2a4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Sjekker dere eksen hans skulle det stå... Anonymkode: fed3d...2a4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Hva er SoMe? Nytt hypp ord? Anonymkode: baab0...861
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Sosiale Medier... Anonymkode: fed3d...2a4 1
drue Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er SoMe? Nytt hypp ord? Anonymkode: baab0...861 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sosiale Medier... Anonymkode: fed3d...2a4 Haha, er det det SoMe betyr? Trodde det var en ny app eller noe, jeg 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Da lærte du jammen noe nytt i dag også 😂 Lyst å tenke litt over spørsmålet? 😁 Anonymkode: fed3d...2a4
pika Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...og hva om dere finner ut at de har hatt tett kontakt rett før dere møttes, hva gjør dere? F.eks at han sier det har vært slutt i et halvt år, men du finner bilder av dem på FB hennes, hvor de har vært på tur sammen noen uker før dere møttes? Anonymkode: fed3d...2a4 Har det noen betydning så lenge det var før dere møttes? Eller tenker du at det fortsatt kan være noe mellom de? Endret 3. januar 2017 av pika 2
King in the North Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, pika skrev: Har det noen betydning så lenge det var før dere møttes? Eller tenker du at det fortsatt kan være noe mellom de? Altså, jo kortere tid det går etter kontakt(og andre ting..) med eksen, til man involverer seg med ny jente, jo større er sannsynligheten for at de har noe uoppgjort med eksen sin. Ikke gitt at det er sånn, men godt tegn er det jo aldri. Kommer an på hvilken type kontakt de har hatt og hvilke personlige egenskaper de har. 4
drue Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Det kan jo ha vært slutt i et halvt år, men at de fortsatt er venner? 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, pika skrev: Har det noen betydning så lenge det var før dere møttes? Eller tenker du at det fortsatt kan være noe mellom de? Han sender mange blandede signaler, og jeg hørte et rykte om at han har vært litt til og fra der - jeg kjenner ikke henne, men vi har felles bekjente, som kjenner hennes historie. Jeg vil ikke spørre og grave så mye heller - han blir lett irritert for tiden, men om det stemmer det som sies, er jeg usikker på om jeg vil ha han. Det er komplisert. Jeg har en følelse av at det er "noe" som ikke helt stemmer. Anonymkode: fed3d...2a4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, King in the North skrev: Altså, jo kortere tid det går etter kontakt(og andre ting..) med eksen, til man involverer seg med ny jente, jo større er sannsynligheten for at de har noe uoppgjort med eksen sin. Ikke gitt at det er sånn, men godt tegn er det jo aldri. Kommer an på hvilken type kontakt de har hatt og hvilke personlige egenskaper de har. Min tanke også. Anonymkode: fed3d...2a4
pika Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sender mange blandede signaler, og jeg hørte et rykte om at han har vært litt til og fra der - jeg kjenner ikke henne, men vi har felles bekjente, som kjenner hennes historie. Jeg vil ikke spørre og grave så mye heller - han blir lett irritert for tiden, men om det stemmer det som sies, er jeg usikker på om jeg vil ha han. Det er komplisert. Jeg har en følelse av at det er "noe" som ikke helt stemmer. Anonymkode: fed3d...2a4 Aha.. Kommer veldig an på typen forhold de har etter det ble slutt ja..
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Altså, innlegget på FB er stedsbeskrevet og det er et typisk romantisk sted å reise til i Norge, ikke så langt fra der vi bor. Det er bilder bare av de to og hunden. Jeg lurer jo veldig, men kan ikke spørre han akkurat. Jeg vil ikke vise han at jeg har snoket på henne. Anonymkode: fed3d...2a4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #14 Skrevet 3. januar 2017 Dump han du. Han er tydeligvis ikke helt ærlig. Anonymkode: 0c3ad...32f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå