Gå til innhold

Ulltøy-lange ben.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale ullundertøy som har lange ben?

Anonymkode: 59364...3b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke Kari Traa - de er korte nok til meg 😂

Anonymkode: fae20...df9

AnonymBruker
Skrevet

Haha😂 Prøvde de, blir litt kjølig på anklene da😂

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med ull-longs som går til midt på leggen?

Anonymkode: 450d6...00f

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med ull-longs som går til midt på leggen?

Lite, derfor jeg spør om noen har erfaringer med et merke som har lange ben ;) Mulig det er dårlig skrevet, mener da ekstra lang benlengde.

Skrevet

Kari Traa er altfor kort for meg, men Pierre Robert funker. :) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite, derfor jeg spør om noen har erfaringer med et merke som har lange ben ;) Mulig det er dårlig skrevet, mener da ekstra lang benlengde.

Janus har lange ben, Pierre Robert også. Men vet ikke om de har ekstra lange ben. De er lange nok for meg iallfall :) Men jeg har etpar som slutter midt på leggen, og lurte bare på om noen vet hvorfor de er laget slik. Skal leggene fryse, eller er det meningen med lange ullstrømper i tillegg? 

ps. var ikke dårlig skrevet, jeg bare lurte på hvorfor det produseres korte ull-longs!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Janus har lange ben, Pierre Robert også. Men vet ikke om de har ekstra lange ben. De er lange nok for meg iallfall :) Men jeg har etpar som slutter midt på leggen, og lurte bare på om noen vet hvorfor de er laget slik. Skal leggene fryse, eller er det meningen med lange ullstrømper i tillegg? 

ps. var ikke dårlig skrevet, jeg bare lurte på hvorfor det produseres korte ull-longs!

Tror du ikke de er produsert for våre kortbeinte medmennesker? :ler: 

Skrevet

Hvor lang er du da? Er selv 172 og både Helly Hansen, Kari Traa og Norheim har lange nok ben for meg. Og når jeg først bruker ullundertøy bruker jeg gjerne også ullsokker / lange ullsokker, så har aldri hatt noe problem med kalde ankler

Ps: har også ull-stillongs med 3/4-lengde, praktisk når man kjører alpint - da benyttes de alltid med laaange alpin-ullsokker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Tror du ikke de er produsert for våre kortbeinte medmennesker? :ler: 

Aha, pent gjort av dem. At jeg ikke tenkte på det. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du ikke bare Ull-strømpebukse i stedet? Da slipper du å fryse på anklene. 

F.eks Pierre Robert som du får kjøpt i enhver dagligvarebutikk nå passer meg fint. Jeg er 181høy. 

Jeg syns det er mye mer praktisk og behagelig å bruke strømpebukse foran longs. 

Anonymkode: b80b4...cd9

Skrevet

Stormberg har lange ullongser. Jeg er 182 og har to stk i medium og de er mer enn lange nok til meg.

Skrevet

Gaupa har noen skikkelig gode og lange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...