Gå til innhold

Vil dere si at dette er en skikkelig vinterjakke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den ser god ut. Kjøp den så du kan ha en tykk genser under også, så skulle du i hvert fall fint holde varmen. Fin jakke og lett i vekt. Den får du sikkert mye glede av.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sats heller på ei jakke fra Bergans eller skogstad.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt så mye prakk etter vask av dunkåper/ dunjakker, at jeg har helt sluttet med klær som inneholder dun.

De må jo tørkes i tørketrommel i mange timer etter vask. Ofte klumper duna seg ofgså, og man må bruke 3 tennisballer sammen med plagget i tørketrommelen, og ta ut plagget og riste på det ved jevne mellomrom i tørkeprosessen som ofte må pågå i minst 4-5 timer.... :jolie:

Ikke alle dunkåper/ jakker er vaskbare heller, og da blir det fort kostbart å få de rene når de må renses på renseri...

Anonymkode: c9702...9f1

• Liker 1
Skrevet

jeg ville vært skeptisk når anmeldelse sier at du kan ha genser under utenat det blir varmt... 
har jentemodellen av http://www.stormberg.com/no/veiviser-vattert-parka.html og elsker den. 
Bruker den til alt, både handleturer, byturer, skogsturer og alpint. superundertøy og fleecegenser så holder jeg meg god og varm i -20, og kan også gå med skjorte under den i 0 grader uten å svette eller bli kald. 
Også en av få jakker jeg kan bevege armene i! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...