theanedre Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Hei hei! Jeg er ei jente på 20 år og skal backpacke rundt om i Asia nå i år fra april til slutten av juni og leter etter: - en reisevenn. - noen som er der i den perioden som vil være med å finne på noe. - tips til hva man bør oppleve og se.
loulou Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Jeg reiser til Thailand i februar og skal reise rundt i Asia til mai/juni
theanedre Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2017 10 timer siden, loulou skrev: Jeg reiser til Thailand i februar og skal reise rundt i Asia til mai/juni Kuuuult! Du må gjerne ta kontakt om du vil møtes på turen! Jeg er åpen for (nesten) alle :-D
loulou Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 6 timer siden, theanedre skrev: Kuuuult! Du må gjerne ta kontakt om du vil møtes på turen! Jeg er åpen for (nesten) alle :-D Det hadde vært kult! Har ikke helt planlagt hvor jeg skal reise enda
theanedre Skrevet 12. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2017 På 4. januar 2017 den 18.41, loulou skrev: Det hadde vært kult! Har ikke helt planlagt hvor jeg skal reise enda Jeg har planlagt litt gjennom kilroy, i starten(april) dykkerkurs i Thailand i fem dager, og surfing på Bali og øyhopping på Fiji de siste ukene i juni.
j23 Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Hei! Jeg vurderer å reise til Thailand nå i løpet av våren! Mer fleksibel på tidspunkt og tenkte i utgangspunktet å flyge til Bangkok og reise videre til strand/badested der i fra. Ønsker helst ikke å være borte i påska, og ikke i juni og utover. Tenker meg en 10-dagerstur. Hadde vært supert å møtt noen på reisen da jeg tenker å dra alene og aldri har reist alene i Asia/vært i Thailand før. Ønsker gjerne å komme i kontakt dersom dette høres aktuelt ut!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå