Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har booket ei hytte fra fredag til søndag og skulle i den forbindelse ha med ei god venninne. Men hun har trekt seg fra turen. Så jeg kommer til å dra uansett,men skulle gjerne hatt selskap på turen. Blir det rart og spørre naboen min om hun kunne tenke seg og bli med? Hun blir 66 og jeg blir 30. Vi snakkes ofte ved postkassa, i heisen m.m Samt at vi har vært innom for kaffe hos hverandre. Må også innrømme at hun tenner meg med sin fyldige kropp :rodme:

Anonymkode: ebf24...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare veldig hyggelig av deg. Hun blir helt sikkert glad for det. Gjør det absolutt :)

Det som kan glede en annen, skal man da absolutt gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkt tenkte "Jaaa, så koselig, for en hyggelig gest! Kjør på!" helt til jeg ankom setningen om at hun "tente deg med sin fyldige kropp". 

Virker som det er best å la være.

Anonymkode: 4e1ca...953

• Liker 38
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Du kan alltids spør, men er jo ikke sikkert hun er så hypp på en hun nesten kunne vært bestemor til.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Oj, leste ikke det nederste at du tente på kroppen. Det virker litt mystisk. Tror du skal la henne være.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Du kan alltids spør, men er jo ikke sikkert hun er så hypp på en hun nesten kunne vært bestemor til.

Når jeg ikke fikk match med hennes datterdatter på Tinder, så tenkte jeg å gå på a bestemor :fnise:

• Liker 1
Skrevet
På 3.1.2017 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har booket ei hytte fra fredag til søndag og skulle i den forbindelse ha med ei god venninne. Men hun har trekt seg fra turen. Så jeg kommer til å dra uansett,men skulle gjerne hatt selskap på turen. Blir det rart og spørre naboen min om hun kunne tenke seg og bli med? Hun blir 66 og jeg blir 30. Vi snakkes ofte ved postkassa, i heisen m.m Samt at vi har vært innom for kaffe hos hverandre. Må også innrømme at hun tenner meg med sin fyldige kropp :rodme:

Ikke noe å lure på det vel? Så klart skal du kunne spørre naboen, hun svarer enten ja eller nei. At du har ei venninne som er på noenlunde alder med mammaen din er jo ikke noe spesielt. Jeg har det selv, og kjenner flere. Du spør, og så svarer hun hva hun tenker. 

På 3.1.2017 den 17.12, Loki Laufeyson skrev:

TS blir 30 og naboen blir 66... Det vil ikke jeg kalle å nesten være bestemor til, da går du nok en generasjon for langt... 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Millimani skrev:

Ikke noe å lure på det vel? Så klart skal du kunne spørre naboen, hun svarer enten ja eller nei. At du har ei venninne som er på noenlunde alder med mammaen din er jo ikke noe spesielt. Jeg har det selv, og kjenner flere. Du spør, og så svarer hun hva hun tenker. 

TS blir 30 og naboen blir 66... Det vil ikke jeg kalle å nesten være bestemor til, da går du nok en generasjon for langt... 

Har hørt tilfelle der ei ble bestemor som 36 åring....

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Millimani skrev:

Nehei. 30 + 18 + 18 =66

Anonymkode: 10b8f...962

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 3.1.2017 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller dame?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Har hørt tilfelle der ei ble bestemor som 36 åring....

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nehei. 30 + 18 + 18 =66

Sant nok, men bagatell det da :daane:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Millimani skrev:

Joda bagatell, men egentlig kunne damen på 66 også vært oldemor .

17+17+16+16=66

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda bagatell, men egentlig kunne damen på 66 også vært oldemor . (men kunne bare vært bestemor til ts angående alderen da :)

17+17+16+16=66

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Millimani skrev:

Joda bagatell, men egentlig kunne damen på 66 også vært oldemor . (men kunne bare vært bestemor til ts angående alderen da :)

17+17+16+16=66

Hvis 17-åringen (det siste leddet til venstre)  også har fått barn, er det mulig at en 66åring er tipp-tipp-oldemor !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Millimani skrev:

Jeg beklager århundrets avsporing :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17+17+16+16=66

Hvis 17-åringen (det siste leddet til venstre)  også har fått barn, er det mulig at en 66åring er tipp-tipp-oldemor !

Dette ble feil. de siste 16 er 66-åringens alder da hun ble med barn. Så Tipp-oldemor skulle det være

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller dame?

Mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...