AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Hva er rimelig grunn til å ikke måtte vente disse 12 ukene før man får dagpenger om man sier opp selv? Anonymkode: 56d7e...917
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Arbeidet fører til fysisk skade. Anonymkode: d9f5a...008
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arbeidet fører til fysisk skade. Anonymkode: d9f5a...008 Men har man ikke da rett på sykemelding? Anonymkode: 56d7e...917
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har man ikke da rett på sykemelding? Anonymkode: 56d7e...917 Er du syk/skadet så får du sykemelding. Om arbeidet fører til skade så må vel også noen se på rutinene på arbeidsplassen for å forhindre at slikt skjer igjen. Hvorfor vil du si opp? Anonymkode: d9f5a...008
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du syk/skadet så får du sykemelding. Om arbeidet fører til skade så må vel også noen se på rutinene på arbeidsplassen for å forhindre at slikt skjer igjen. Hvorfor vil du si opp? Anonymkode: d9f5a...008 Jeg har jobbet netter nå i 4 år(kun netter) kroppen har sagt stopp. Jeg gråter før jobb, etter jobb for jeg er så sliten. Bler kvalm bare tanken på jobb. Legen sier jeg ikke får sykemelding for sliten(var nettopp en liten stund pga søvnløshet) men ikke mer. Og sant nok er jo jeg som har tatt på meg nattevaktsjobb. Det tar livet av meg. Mest sannsynlig får jeg ny jobb innen 3 mnd oppsigelsen er gått ut men må jo ha i tankene det ikke skjer. Anonymkode: 56d7e...917
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet netter nå i 4 år(kun netter) kroppen har sagt stopp. Jeg gråter før jobb, etter jobb for jeg er så sliten. Bler kvalm bare tanken på jobb. Legen sier jeg ikke får sykemelding for sliten(var nettopp en liten stund pga søvnløshet) men ikke mer. Og sant nok er jo jeg som har tatt på meg nattevaktsjobb. Det tar livet av meg. Mest sannsynlig får jeg ny jobb innen 3 mnd oppsigelsen er gått ut men må jo ha i tankene det ikke skjer. Anonymkode: 56d7e...917 Ta kontakt med NAV. Du kan friskmeldes til arbeidsformidling. Men det betinger at legen din samarbeider. Anonymkode: ba2a3...3d0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med NAV. Du kan friskmeldes til arbeidsformidling. Men det betinger at legen din samarbeider. Anonymkode: ba2a3...3d0 Ska kontakte dem imorgen😊 Anonymkode: 56d7e...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå