Gå til innhold

Kan noen forklare meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

hvorfor gjør hun dette? Hun kommenterer klesplagg hun vet jeg hadde digget at hun gikk med - hun sier ting som at dette skulle du nok likt å se meg i! (Hun vet at jeg har en fetisj for sexy klær og kostymer). Hun sender meg bilder av sexy sko og klær for så å spørre om hva jeg liker best. Når vi to er ute sammen og hun ser jenter som har på seg et antrekk hun vet jeg ville digget hun i, så holder hun meg for øynene og sier "ikke se, der er slik du vil jeg skal ha på meg".... alt blir liksom gjort på en leken måte, og det har vedvart i snart to år.

Først tente hun et håp om at jeg skulle få oppleve henne i slike klær. Så ble det liksom til en liten vits vi lo av, videre til at jeg følte at hun bare mobbet meg for fetisjen min. Men nå er jeg drittlei og jeg sitter bare igjen med en lengsel etter en dame som kunne dele denne fetisjen.

Det har bare en gang kommet opp at dette er noe jeg tenner på, og det kom frem da hun spurte meg om hva jeg likte (for ca tre år siden). Jeg har aldri prøvd å presse henne på noen måte, og jeg har alltid vært raus med komplementer.

Når det kommer til denne "fetisjen" min, så handler det enkelt og greit bare om et par høye heler en hang i blant, kanskje noe boots, trange jeans, lycra osv. Veldig enkle ting som veldig mange jenter har i sitt sortiment. Ikke noe mer spesielt enn det - så min "fetisj" går vel bare ut på at damen pynter seg litt for meg i en sexy forstand.

Hun her er naturlig pen og bruker veldig lite sminke. Så det ansiktet jeg står opp med, er veldig likt det ansiktet jeg ser resten av dagen. Hun går all inn for å være søt, og det er aldri snakk om å ha høye hæler osv. Dette er helt ok for meg, hadde det bare vært slik at hun da ikke maste så mye om det jeg så gjerne skulle opplevd med henne - som jeg er smertelig klar over aldri vil skje... 

hvorfor gjør hun dette?

Anonymkode: d2ec8...5cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette absolutt ikke er hennes stil, vil hun kanskje føle seg dum i et slikt antrekk. Jeg kunne aldri vist meg slik;-).

Men du kan jo prøve å kjøpe et antrekk til henne....gi det til henne med en humoristisk tone og si at du ville blitt skikkelig glad hvis hun overrasker deg med å ha det på seg.....iallefall én gang......:)

Anonymkode: 96627...a1b

Skrevet

Eneste som kan svare på hvorfor hun gjør dette, er dessverre hun. 

Men det virker som hun prøver å erte deg, og kanskje går for langt i det :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

hun har allerede klær og høye hæler, så det var hennes stil engang... tydeligvis - men hun har visst gitt seg med det før vår tid.  Hun har på seg høye hæler i de større anledningene (julebord osv) - men da er jeg aldri med... 

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her:

hun har allerede klær og høye hæler, så det var hennes stil engang... tydeligvis - men hun har visst gitt seg med det før vår tid.  Hun har på seg høye hæler i de større anledningene (julebord osv) - men da er jeg aldri med... 

Gi henne anledning til å bruke det da. Jeg har også skapet fult av kjoler og sko med høye hæler, men bruker det nesten aldri lenger.

Skrevet

Si det er dårlig gjort at hun holder på sånn med deg,.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det er irriterende å høre på slik teasing i flere år, men dette burde jo være veldig enkelt å snakke om og ordne opp i. 

Anonymkode: 831d7...4cb

• Liker 2
Skrevet

Det virker vel som om hun gjerne vil pirre deg, men synes kanskje det blir litt kleint å spille det ut i levende live. Det er kanskje hennes måte å glede deg på, uten å bli dratt inn i det selv, og hun innser kanskje ikke frustrasjonen din i dette. Men dette må dere få til å snakke om. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...