LetsPlay Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Har lånt denne serien på blu-ray men må si jeg sliter med motivasjonen for å se videre.... Grunnen er et dødsfall mot slutten i ep 4 i første sesong. (W.B.H) Vet ikke om flere som har sett serien synes dette var en gedigen nedtur? Frem til da så var serien ikke super men bra :/ Er serien så bra som eieren av blu-ray boksen sier?
Knutsk Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Dette er ein god serie. W.B.H. vart jo drepen i verkelegheita. Reagerte også negativt på det, men å slutta å sjå på av den grunn?
LetsPlay Skrevet 3. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, Knutsk skrev: Dette er ein god serie. W.B.H. vart jo drepen i verkelegheita. Reagerte også negativt på det, men å slutta å sjå på av den grunn? Som sagt sliter med å motivere meg for å se videre....hjelper jo heller ikke at jeg har masse blu-ray filmer i samlinga som jeg ikke har sett ennå. I tillegg til masse serier osv på PVR boksen Men må vel gi den en sjanse til før boksen returneres til eier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå