Gå til innhold

Traff en mann på byen, fikk facebooken. Hvordan ta kontakt uten å virke desperat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en mann da jeg var ute på nyttårsaften og vi fikk utrolig god kjemi. Ingen av oss var særlig fulle, vi snakket så lenge sammen at vi ikke rakk å drikke. Vi hadde helt lik humor, like interesser, begge vil reise, osv. Ble ganske flørtete etterhvert. Han spurte etter mobilnummer, men jeg husket det ikke så jeg la han til på facebook. Han godtok og skrev til meg ganske kort tid etterpå, altså etter vi var dratt hjem. Da skrev han noe om å møtes, men jeg forsto ikke helt den meldingen så vi snudde samtalen.

Nå er det gått to dager og jeg klarer ikke slutte å tenke på han, den kjemien vi hadde. Har bare lyst å treffe han igjen, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Vil ikke virke for desperat, men heller ikke for uinteressert. Hva kan jeg eventuelt skrive til han? Å hjelpes, hehe. :) 

Anonymkode: 6f935...d3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei hei, takk for sist😉 Hvordan går det?

det enkle er ofte det beste...

Anonymkode: db6ee...e80

• Liker 6
Skrevet

Hei. Takk for sist. Koste meg veldig sammen med deg. Kunne godt tenke meg å treffe deg igjen og bli mer kjent? Koselig hvis du vil .......så foreslår du noe konkret som f.eks gå en tur og møtes ..... kl......... Så bre skriver du et spørsmålstegn og evt et smiley.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så nervøs for dette, jeg, vet ikke hvorfor. :) Ja, får spørre hvordan det går. Kanskje jeg kan spørre han om han er tilbake til studiene nå, siden han studerer. Eller noe sånt... Noe "casual". 

Jeg har glemt hvordan dette er, så gjerne kom med flere tips!! :fnise:

Anonymkode: eaa88...0ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, er TS, men har visst byttet bruker. :) Hvis noen lurer på hvorfor koden er annerledes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, exictence skrev:

Hei. Takk for sist. Koste meg veldig sammen med deg. Kunne godt tenke meg å treffe deg igjen og bli mer kjent? Koselig hvis du vil .......så foreslår du noe konkret som f.eks gå en tur og møtes ..... kl......... Så bre skriver du et spørsmålstegn og evt et smiley.

Altfor needy, hjelp...!! 

Anonymkode: 1a0cf...644

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, exictence skrev:

Hadde sikkert likt å få en slik melding dersom den kom fra rett fyr, men jeg får skikkelig dårlige vibber av folk som nevner å "treffes og bli mer kjent" og slikt. Har nok fått altfor mye sånt fra tilfeldige brukere på nett opp gjennom. 

Anbefaler forresten bare å bruke spørsmålstegn dersom man stiller et spørsmål.

Sorry :ninja:

• Liker 1
Skrevet

Jammen herregud TS. Ta nå neste steg og foreslå tid og sted for å møtes da. Han har jo tatt kontakt og nevnte noe om å møtes. Kom igjen, kvinne! :scorpis:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Sheherasade skrev:

Jammen herregud TS. Ta nå neste steg og foreslå tid og sted for å møtes da. Han har jo tatt kontakt og nevnte noe om å møtes. Kom igjen, kvinne! :scorpis:

Jeg har skrevet!! Nervene er på plass i alle fall, haha. :) Han svarte tilbake også! Var sikker på at han kom til å skrive noe kort og raskt, men han kommer med veldig hyggelige svar. Nå er jeg stolt altså, har aldri turt å ta kontakt før! Veldig deilig følelse.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min one night stand jeg traff i desember skrev plutselig til  meg og beklaget han ikke hadde skrevet før. Spurte hva jeg gjør blant annet😊 Han er kjempehyggelig og skriver flere små meldinger på facebookchat flere ganger for dagen (uten at det blir for needy) nå skal vi på date på torsdag!!😅Skjønner ikke hvorfor folk er redd for å virke desperat. Er han interessert blir han bare glad du tar kontakt. Hvis ikke - like greit å sile han ut først som sist.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min one night stand jeg traff i desember skrev plutselig til  meg og beklaget han ikke hadde skrevet før. Spurte hva jeg gjør blant annet😊 Han er kjempehyggelig og skriver flere små meldinger på facebookchat flere ganger for dagen (uten at det blir for needy) nå skal vi på date på torsdag!!😅Skjønner ikke hvorfor folk er redd for å virke desperat. Er han interessert blir han bare glad du tar kontakt. Hvis ikke - like greit å sile han ut først som sist.. 

Så flott da!! :) Ja det har du helt rett i. Og så har man jo ingenting å miste ved å skrive en melding. Får man ikke svar eller han virker uinteressert så gjør det jo ingenting. Bedre å få vite det tidlig! 

Føler meg litt lettet nå jeg. Gjør ingenting om han ikke er interessert, men hopper i det. Så langt går det bra, han skriver jo masse nå...

• Liker 1
Skrevet

"sugen på en latte?" 

Vet om et *kaffested* som ikke ligger langt fra ditt *bosted*/*studiested*,etc, etc...

avslappet er bra.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flott da!! :) Ja det har du helt rett i. Og så har man jo ingenting å miste ved å skrive en melding. Får man ikke svar eller han virker uinteressert så gjør det jo ingenting. Bedre å få vite det tidlig! 

Føler meg litt lettet nå jeg. Gjør ingenting om han ikke er interessert, men hopper i det. Så langt går det bra, han skriver jo masse nå...

Ikke sant😉 Tror vi damer er flink å analysere mye. Hvertfall jeg😂 du får ha lykke til da😊

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet!! Nervene er på plass i alle fall, haha. :) Han svarte tilbake også! Var sikker på at han kom til å skrive noe kort og raskt, men han kommer med veldig hyggelige svar. Nå er jeg stolt altså, har aldri turt å ta kontakt før! Veldig deilig følelse.

:blomst::klappe:

Sånn ja. Verre var det ikke. Han høres jo bra ut. Lykke til med date! 

Edit: Og hold oss oppdaterte! :nori:

Endret av Sheherasade
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant😉 Tror vi damer er flink å analysere mye. Hvertfall jeg😂 du får ha lykke til da😊

Oh yes, jeg overanalyserer ALT til vanlig og tør aldri ta kontakt fordi jeg er redd for å feile. Men det gjør jo ingenting å feile når jeg tenker meg om... Heller ta sjansen på noe som kan skje, enn å aldri ta noen sjanser. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil finne på noe! :hoppendeglad::bolledeig:

Skal roe ned nå... Er jo ikke sikkert kjemien er helt likens enda, men oh my lord!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Godt eksempel på at det lønner seg å tørre. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Sendte han melding rett etter byen?

Anonymkode: 0d862...cdb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altfor needy, hjelp...!! 

Anonymkode: 1a0cf...644

Altfor påtrengende, mener du?

52 minutter siden, Sheherasade skrev:

Det er det jeg mener som Sheherasade sier her.

Synes rett og slett det er dumt å komme med spørsmål om kunne du tenkes å treffes i helgen, i steden for å komme med noe konkret. Det virker mye mer som du har roen og er trygg på deg selv at du foreslår noe og ikke bare stiller spørsmål som om det er opp til han hva det blir.

1 time siden, applestories skrev:

Hadde sikkert likt å få en slik melding dersom den kom fra rett fyr, men jeg får skikkelig dårlige vibber av folk som nevner å "treffes og bli mer kjent" og slikt. Har nok fått altfor mye sånt fra tilfeldige brukere på nett opp gjennom. 

Anbefaler forresten bare å bruke spørsmålstegn dersom man stiller et spørsmål.

Sorry :ninja:

Enig med deg hvis daten kommer med spørsmål om du kunne tenke deg og bli mer kjent. Men jeg synes det er helt annerledes virkning om daten sier selv at det kunne hun/han tenke seg, og så komme med et konkret forslag. Så synes jeg godt at man kan sette et spørsmålstegn som viser at man vil ha et svar.

Personlig ville ikke jeg ha stilt spørsmål på en sms i denne situasjonen. Ville heller kommet med et forslag på å møtes og så snakke og stille spørsmål når man treffes. Men et hvordan går det, er vel greit, og så foreslå noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...