Gjest Purple Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Har nettopp installert WinMX, og prøver å søke etter forskjellige sanger. Men det står bare "Waiting for results..." kjempelenge, og ingen søkeresultater kommer opp. Er dette vanlig? Ser at mange her anbefaler DC++ og diverse andre programmer. Jeg er ganske ny på nedlasting av musikk, og syntes WinMX så enkelt og greit ut. Men foreløpig fungerer det dårlig. Noen andre enkle, men gode programmer dere vil anbefale? Og kan man i disse programmene slippe å dele sine egne filer? Er ikke helt komfortabel med at andre skal kunne laste ned ting fra min PC, selv om det er jeg som bestemmer hva de skal ha tilgang til.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Om det er sjeldne filer(ukjente artister, filmer osv) du leter etter, så kan du nok ikke regne med å få så mange resultater. Edonkey/overnet er også et kjekt program som er enkelt å bruke.
Gjest Traktorkongen Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Andre alternativer er eMule (variant av Edonkey) og BitTorrent (deler kun det du aktivt laster ned). WinMX brukes ikke mer.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Folk blir advart mot å bruke Bittorrent nå pga alvorlig hacking og virusbombing av pc'er rundt om. Fant disse opplysninger "ute på nettet" på mange utenlandske sider i går kveld. Bare så "du" vet det................., men for meg kan du gjøre hva du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå