Gjest Margit Spat Skrevet 3. januar 2017 #1 Del Skrevet 3. januar 2017 På Facebook finnes det mange strikkesider, og noen av dem er sikkert bedre enn andre. Strikkesida har en egen tråd her inne. Strikkesida - for alle er en annen side jeg har funnet. Koftegruppa har jeg hørt anbefalt, men jeg er ingen koftestrikker (i alle fall ikke ennå). Derfor: hvilke sider vil dere anbefale og hvilke vil dere fraråde? Og hva kjennetegner de ulike sidene? Jeg er en «avansert nybegynner», om det går an å si noe slikt. Jeg kan en del, men har en del huller i kunnskapen ennå. Av tålmodighetsgrunner har jeg til nå strikket mest småplagg og småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 4. januar 2017 #2 Del Skrevet 4. januar 2017 Noen som har innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Del Skrevet 4. januar 2017 Jeg synes dessverre at de fleste strikkesidene på facebook florerer av dårlige bilder og dumme spørsmål. Skulle gjerne hatt en side der spørsmålene var litt mer enn "hvor mange masker trenger du til en genser?" og lignende. Mange av gruppene har også så mange medlemmer at det blir alt for mye aktivitet, og umulig å finne igjen ting. Anonymkode: 3bde8...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 4. januar 2017 #4 Del Skrevet 4. januar 2017 Koftegruppa syns eg er bra og inspirerande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Del Skrevet 7. januar 2017 Koftegruppa og strikking. Anonymkode: 793a2...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå