Gå til innhold

Aldri blitt penetrert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opp gjennom årene gjort mye seksuelt, men aldri blitt penetrert med en penis.. Jeg og en kjæreste jeg hadde da jeg var 15/16 år prøvde, (er 19 nå) men han var så hardhendt og vi fikk den bare såvidt inn. Dette gjorde veldig vondt, og jeg ble skremt av hele opplevelsen. Dette har gjort at jeg har unngått penetrering i andre situasjoner i senere tid.

Jeg har nå møtt en gutt som er såå snill og som jeg kan se for meg en fremtid med. Han vet ikke om at jeg er "jomfru" når det kommer til penetrering. Har siden min første kjæreste begynt å bruke vibrator på egenhånd. Den er 15 cm og 2,5-3cm i diameter. Dette går helt fint, men jeg er fortsatt redd for at jeg ikke skal få inn penisen til den nye gutten jeg har truffet. Tror dere dette blir et problem? Antar jeg er en del utvidet fra da jeg var 15, men er fortsatt litt redd.. Hvordan vet jeg om jeg har plass til en ekte penis inni der? (Haha uff, dette hørtes teit ut menmen)

Anonymkode: b6031...8a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du skal klare å føde et barn, en penis vil du få inn. MEN du må være skikkelig oppvarmet, ikke la han peise på fordi HAN er klar for sex, du må være det også :)

Anonymkode: 46833...b74

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes ts bør spørre den nye gutten om å få penisen hans først. Be han ta den ut og kjenn på den. Prøv å runke den stor. Så vet du hva du har å forholde deg til. Hvis ikke kan det hele bli en ubehagelig opplevelse når du skal penetreres og ikke har snøring på hvor stor den er. Hva om han har en monsterkuk? 

Anonymkode: 3c1bf...584

• Liker 2
Skrevet

Kan være en god ide å gå til innkjøp av glidemiddel om du frykter friksjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan øve med en venninne først? Hvis du lar henne penetrere deg med en strap-on dildo, så vil du få en viss følelse av hvordan det kommer til å bli. En venninne vil også være mer forsiktig siden hun selv vet hvor vondt det kan være.

Og hvis du ikke liker det, så ikke la deg bli penetrert ev denne fyren.

Anonymkode: 53840...2b4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan øve med en venninne først? Hvis du lar henne penetrere deg med en strap-on dildo, så vil du få en viss følelse av hvordan det kommer til å bli. En venninne vil også være mer forsiktig siden hun selv vet hvor vondt det kan være.

Og hvis du ikke liker det, så ikke la deg bli penetrert ev denne fyren.

Anonymkode: 53840...2b4

Hahha, dette er i allefall det SISTE jeg kommer til å gjøre:) 

Anonymkode: b6031...8a5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart at du kan få den inn, skjeden er jo superelastisk! Men du må jo være klar for det, og våt og kåt og alt sånn. Det er det som er viktig. Om det gjør vondt er det nok fordi du ikke er våt og kåt nok, men selvsagt har det noe å si hvor stor han er også. Hvis han er sånn gjennomsnittlig omtrent så tror jeg det går bra, hvis du bare er klar og våt nok. Kan jo bruke glidemiddel også, det skader aldri :)

Anonymkode: bd702...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...