Askod Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 (endret) Ofte i hverdager ser jeg menn som spiser ferdig mat på Burger King og sånn ofte, og i noen tilfeller er noen feite. Men jeg liker ikke at vi skal lage et ide av at kroppsfiksjon er dårlig. Kvinner eller feminister har klaget på det, men Menn klager ikke på det fordi det er bra ting å ha pupper og slikt ventende som motivasjons middel for trening. Det er trakasering som er ille, ingen synes feithet er sunt eller bra utenom marxister og sosialister. Det å bli objektivifisert for å gjøre en bra jobb er bra. Det eneste som er dårlig er om det er off topic out of place som i video spill som jeg ser ofte med smule tåpelige anime karakterer. Jeg liker at kroppen er veltrent og spiser riktig men ingenting er bedre enn å ta på seg å kjenne lukten av en bomullsgenser som man tar på seg om morgenen. Så det å være kledd fint pluss å være i god form er jo bare bra. Om flere nordmenn har sett slik ut så har vi vært ganske elegante. Det å springe til en militærbase og hoppe oppi et fly, null problem. Endret 3. januar 2017 av Askod
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Trening er kjedelig Anonymkode: 279d4...c81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå