AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Skal kjøpe en vannfontene til min vannglade Maine coon. Noen her som har det til sin katt, og som kan komme med en anbefalling? Anonymkode: 1801a...f7c
Minya Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Vi hadde denne i mange år. Kattene elsket den, men vi hadde ikke plass til den lenger etter at vi byttet kjøleskap til et som var nesten dobbelt så stort. Den tar en del plass, men er enkel å rengjøre, og skulle det være nødvendig kan alle plast-delene vaskes i oppvaskmaskin. Filterne fikk jeg kjøpt både på Buddy og Tropehagen, det var aldri vanskelig å få tak i dem.
Viktualia Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Den det linkes til over hadde jeg i mange år også. absolutt fornøyd med den. Men jeg syns nok ikke det gjorde så mye forskjell for hvor mye katten drakk. Det er veldig mye enklere å bare skifte ut vannet i en liten vannbolle.
Gjest GulSol Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Hadde vannfontene og katten begynte bare å leke og sloss med den. Mye søl!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 2 timer siden, Viktualia skrev: Den det linkes til over hadde jeg i mange år også. absolutt fornøyd med den. Men jeg syns nok ikke det gjorde så mye forskjell for hvor mye katten drakk. Det er veldig mye enklere å bare skifte ut vannet i en liten vannbolle. Katten drikke nok, men hun liker helst rennende vann, og vi ønsker at hun ikke hopper opp i vasken på kjøkkenet 😉 Anonymkode: 1801a...f7c
Viktualia Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Katten drikke nok, men hun liker helst rennende vann, og vi ønsker at hun ikke hopper opp i vasken på kjøkkenet 😉 Anonymkode: 1801a...f7c Skjønner. Her likte pusen krana på badet, men kattefontene gjorde lite for å endre på det.
Othelia Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Jeg har catit vannfontene og er veldig fornøyd med den. Det er det beste kjøpet jeg har kjøpt til katten min fram til nå. Det begynner å bli på tide å kjøpe en ny en nå da siden catiten begynner å falle litt fra hverandre etter flere års bruk Katten sluttet nesten helt å hoppe opp til vasken etter at jeg kjøpte catiten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå