Gå til innhold

Flere som synes man først blir virkelig vakker når man er eldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mye fokus på at man må se ungdommelig ut, men er det flere enn meg som synes de virkelig vakre mennene og kvinnene er godt voksne mennesker?

De fleste gangene hvor jeg tenker "hen er utrolig vakker" så er det snakk om mennesker som er 50+ 

Anonymkode: 18889...953

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg også synes som regel det.

Anonymkode: 68f8e...93c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje flere mennesker som har sett og forstått mye, så de har en type utstråling som er mindre vanlig blant yngre.

Anonymkode: 626a9...fbf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20, mamma er 48(?). Vet ikke om det har noe med trender å gjøre men synes mamma og hennes venninner er penere i dag enn eks på bilder når de var i 20 årene. 

Anonymkode: f53b9...847

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. :fnise: Virkelig ikke.  Men de som var pene, holder litt lenger.  På min alder skal det bare 5 år til, så begynner man å se forfall. 

Det er da jeg hører "Jeg hadde draget før.." og får lyst til å komme med en frekk en. 

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Menn blir pene når de blir eldre, og holder seg bra. Kvinner ser dessverre bare mer og mer kjerringaktige ut når de blir eldre..

Anonymkode: cae21...a7a

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn blir pene når de blir eldre, og holder seg bra. Kvinner ser dessverre bare mer og mer kjerringaktige ut når de blir eldre..

Anonymkode: cae21...a7a

Det er lett å si at sitt samme kjønn er penere om man ikke er tiltrukket av dem da. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...