Gå til innhold

Hva syns dere om folk som må legger ut skrytebilder på Instagram?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venninne som alltid må få vist frem merkeklærne og veskene sine, selv om hun selv ser ut som et esel på bildet, så legger hun det fortsatt ut. I den siste perioden, har hun faktisk startet med å legge ut skrytebildet på både Snapchat, my Story på snapchat, insta og Story på insta.

Anonymkode: 57433...e7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Skrytebildet" spesifikt kjenner jeg ikke til.

Dersom du snakker generelt, vet jeg ikke hva du mener med "skrytebilder".

Anonymkode: 369ba...ead

Gjest Froning
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venninne som alltid må få vist frem merkeklærne og veskene sine, selv om hun selv ser ut som et esel på bildet, så legger hun det fortsatt ut. I den siste perioden, har hun faktisk startet med å legge ut skrytebildet på både Snapchat, my Story på snapchat, insta og Story på insta.

Det er ingen som tvinger deg til å bry deg, er det vel?:fnise: 

Sosiale medier er en skryteplass for de fleste ;) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Froning skrev:

Det er ingen som tvinger deg til å bry deg, er det vel?:fnise: 

Sosiale medier er en skryteplass for de fleste ;) 

Ingen som tvinger deg heller til å svare på Trådstarters innlegg, but here you are. Er du som venninnen til TS?

Anonymkode: 80cd6...28b

Gjest Froning
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som tvinger deg heller til å svare på Trådstarters innlegg, but here you are. Er du som venninnen til TS?

Anonymkode: 80cd6...28b

Hvorfor så krass?

Var ikke meningen å prøve å ødelegge tråden. Det var et poeng med det jeg skrev.

Endret av Froning
Skrevet

Kan ikke folk få legge ut de bildene de vil, så lenge de ikke viser barn som er nakne? Hun er vel stolt av at hun har spart for å få råd til å kjøpe noe hun ønsker seg.

Synes det lukter litt misunnelse eller sjalusi her jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er instagram for? Som jeg ser, så legger de aller fleste ut bilder av d de har intr for.

En av mine intr er blomster, gamle bygninger, fjell. Det legger jeg ut bilder av. Finner jeg en sjelden blomst i fjellet, så blir det mitt skrytebilde. Skrytebilde....smatt smatt. ...Hva er det egentlig?

Anonymkode: 67540...def

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du sier. Venninnen din har et stygt utseende og ser ut som et esel. Klart det blir naturlig for mange å kompensere dette med å feks legge ut materielle skrytebilder.

Anonymkode: b1710...ffb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig tillitsvekkende det, hvis hun selv ser ut som et esel på bildende. Må genuint bry seg om de veskene og klærne, når hun ikke engang tar seg tid til å se bra ut i dem..haha:fnise:

Anonymkode: 1b822...320

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig tillitsvekkende det, hvis hun selv ser ut som et esel på bildende. Må genuint bry seg om de veskene og klærne, når hun ikke engang tar seg tid til å se bra ut i dem..haha:fnise:

Anonymkode: 1b822...320

Håper dette var ironi. 

Høres ut som TS er misunnelig og pga dette bitcher over sin venninnes utseende. Antagelig er jenta veldig pen og TS en ræva venninne. 

Ja til selvskryt! 

Anonymkode: b57f3...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er verre med 'se så mange venner jeg har' 'se så mye jeg trener' 'se så lite/sunt jeg spiser/drikker' 'superhealthy proteinshakes' osv.

Anonymkode: de390...a1f

Skrevet

Folk som legger ut skrytebilder av denne typen på sosiale medier ser jeg på som idioter, enkelt og greit.

Skrevet (endret)

Det som er mer irriterende enn folk som spammer ned sosiale medier med skrytebilder av hvor fine de er og hvor mye penger de har, er folk som går inn på sosiale medier også blir provosert av å se at andre skryter. Hva tror du at folk bruker sosiale medier til da? Det er jo for å skryte og få annerkjennelse at folk legger ut ting? Hva ellers liksom? Alt kan jo defineres som skryt.

Bilde av dyre merkeklær = skryt av at man har penger

Bilde på en fjelltopp = skryt av at man er så fit at man går på topptur

Selfie/annet posert oppstaset bilde = skryt at man er pen/tynn etc.

Sosiale medier er en stor skrytefest, og om det er noe man blir provosert av å se, så bør man holde seg unna.

Endret av *Pixie*
Masse skrivefeil
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...