AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Har naboer som er utenlandske, har bare snakket med de to ganger så aner ikke hvor de er fra. Nå har de tydeligvis fest, og det har vært monoton arabisk-lignende musikk og høylytt skravling og latter i mange timer. Jeg holder på å klikke! En ting er "vanlig" musikk, radio eller lignende hvor det er littegrann forskjell i rytmen og melodien, men dette høres ut som ei plate med hakk i.. Og det er en mandag. Og klokken er halv to. Så, er det noen feiring/høytid for de nå? For jeg kan helt fint se gjennom fingrene med det hvis det er det Jeg bråker selv noen ganger i helger, men hvis det bare er for å feste en mandag så blir jeg litt frustrert. Vet at det er noe rundt påsketider, og at det er kurdisk (?) nyttår rundt mars (?), men aner faktisk ikke om det er noe nå 2.januar. Noen som vet? Anonymkode: 871e5...669
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bursdag;D Anonymkode: 59b11...0f1 Pleier de å feire sånn skikkelig da, med ordentlig fest? Jeg vet at de ofte ikke har lignende leggemønster på barn som vi skandinaviske har, så kan jo godt være mulig det er naturlig for dem Bare så rart at de gjør det en mandagskveld! Anonymkode: 871e5...669
Spiteful Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Ingen muslimsk feiring. Muligens en kulturell feiring, bursdag eller selskap.
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 De hadde sikkert bare lyst å feste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå