AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Av alle steder fant jeg et juleservise hos Nille jeg likte utrolig godt, men er det noen som vet om de bytter ut hvert år eller om de har den samme? Og er kvaliteten ok? Med små barn i hus i en god del år fremover frister det ikke å kjøpe et dyrt servise akkurat, så om de endrer design til stadighet får jeg kanskje hamstre litt på salg. Anonymkode: fcb7d...369 1
Lykkehjerte Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Av alle steder fant jeg et juleservise hos Nille jeg likte utrolig godt, men er det noen som vet om de bytter ut hvert år eller om de har den samme? Og er kvaliteten ok? Med små barn i hus i en god del år fremover frister det ikke å kjøpe et dyrt servise akkurat, så om de endrer design til stadighet får jeg kanskje hamstre litt på salg. Anonymkode: fcb7d...369 Hvordan ser det ut? Kjøpte en gang påskeservise der, og kvaliteten er ikke dårligere enn servise jeg har fra glassmagasinet!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Har du bilde? Har julekonsert derifra som er helt nydelige. Hatt de i mange år. Porselenet er virkelig fint i de, mitt håp er at de har det igjen. Slik at jeg får tak i tallerkener også Anonymkode: a033c...595
makkapakka Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Hos Nille der jeg vanker er det samme juleservice som kommer igjen hvert år, jeg har så utrolig lyst på det selv derfor legger jeg spesielt merke til akkurat det.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Her er serviset Det er bare å søke på God Jul på siden, så finner dere resten. Da tror jeg at jeg skal ta sjansen og kjøpe inn mens det er januarsalg. Anonymkode: fcb7d...369 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå