AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Folk kan si hva de vil, men jeg er helt sikker på at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste. Nå har jeg prøvd flere år, og hadde tenkt å vente litt med etablering med hus og diverse før jeg hadde fått meg kjæreste. Nå har jeg da altså begynt å se på hus/leiligheter alene, og jeg syns det blir helt rart. Skulle ønske jeg hadde noen å dele dette med. Vet de fleste kommer til å si at det vil skje en gang, men jeg begynner å bli rimelig lei av å engang prøve. Anonymkode: 7ef2e...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk kan si hva de vil, men jeg er helt sikker på at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste. Nå har jeg prøvd flere år, og hadde tenkt å vente litt med etablering med hus og diverse før jeg hadde fått meg kjæreste. Nå har jeg da altså begynt å se på hus/leiligheter alene, og jeg syns det blir helt rart. Skulle ønske jeg hadde noen å dele dette med. Vet de fleste kommer til å si at det vil skje en gang, men jeg begynner å bli rimelig lei av å engang prøve. Anonymkode: 7ef2e...0ad Hva er det som går galt da? Er de du er interessert i, ikke interessert tilbake? Treffer du ingen du liker? Du skriver jo ikke noe om hva som gjør at det ikke går fin vei. Vanskelig å svare deg da. Anonymkode: c903b...541
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Med den holdningen får du ikke det, nei. Anonymkode: d1425...ae5 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Jeg tenker det samme som deg. Er 25 og har aldri hatt kjæreste. Problemet mitt er at jeg har noen "krav" som ikke kan senkes. Det ene er at jeg er avhengig av å bo ett spesifikt sted pga. familieansvar (ikke egne barn, men noe annet), på et lite sted som kanskje ikke er så attraktivt å bo. Det andre, og største, er at jeg ikke er interessert i sex overhode. Ønsker helst å aldri ha det, men må jo ha sex for å få barn, så det blir unntaket. Men ønsker å oppleve kjærlighet og samliv uansett. Ønsker å ha noen å komme hjem til, dele hverdagen med - gleder og sorger, stifte familie osv. Er glad klemmer, leie og nærhet altså. Så det savner jeg veldig. Oppleve ekte, langvarig kjærlighet rett og slett. Men det er ikke så mange aseksuelle i Norge, så regner med at jeg aldri finner noen. Har blitt bruker på datingnettsider for askesuelle og får en del opperksomhet der, men de fleste bor langt unna, er veldig stor aldersforskjell og få ønsker å flytte til et annet land. Finnes ingen nettsider for aseksuelle i Norge, bare Internationale. Men holder motet oppe og leter aktivt! Tenker å satse mer på dating i 2017! Anonymkode: 879c7...4e0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Edit: Glemte å skrive at jeg til tross for letingen også planlegger et liv alene. I tilfelle jeg ikke møter noen. Det blir utrolig trist og ensomt tror jeg, men det er viktig å bygge et interessant liv likevel. Sparer til bolig nå og har laget en boligsparingsplan for de neste årene. Tenker å kjøpe med gjesterom slik at jeg kan få mye besøk og i tillegg skaffe meg kjæledyr slik at det blir litt "liv" hjemme. Det er viktig å fokusere på det positive, uansett om det er vanskelig å tenke på å gå gjennom livet alene. Anonymkode: 879c7...4e0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som går galt da? Er de du er interessert i, ikke interessert tilbake? Treffer du ingen du liker? Du skriver jo ikke noe om hva som gjør at det ikke går fin vei. Vanskelig å svare deg da. Anonymkode: c903b...541 Dette er veldig vanskelig å svare på. Tror egentlig bare det er det at jeg er veldig usikker på meg selv, noe som fører til at jeg ikke klarer å knytte meg selv til andre mennesker. Jeg har prøvd å gjøre noe med det, men har alltid vært veldig usikker på meg selv å får ikke ristet det av meg. TS Anonymkode: 7ef2e...0ad 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det samme som deg. Er 25 og har aldri hatt kjæreste. Problemet mitt er at jeg har noen "krav" som ikke kan senkes. Det ene er at jeg er avhengig av å bo ett spesifikt sted pga. familieansvar (ikke egne barn, men noe annet), på et lite sted som kanskje ikke er så attraktivt å bo. Det andre, og største, er at jeg ikke er interessert i sex overhode. Ønsker helst å aldri ha det, men må jo ha sex for å få barn, så det blir unntaket. Men ønsker å oppleve kjærlighet og samliv uansett. Ønsker å ha noen å komme hjem til, dele hverdagen med - gleder og sorger, stifte familie osv. Er glad klemmer, leie og nærhet altså. Så det savner jeg veldig. Oppleve ekte, langvarig kjærlighet rett og slett. Men det er ikke så mange aseksuelle i Norge, så regner med at jeg aldri finner noen. Har blitt bruker på datingnettsider for askesuelle og får en del opperksomhet der, men de fleste bor langt unna, er veldig stor aldersforskjell og få ønsker å flytte til et annet land. Finnes ingen nettsider for aseksuelle i Norge, bare Internationale. Men holder motet oppe og leter aktivt! Tenker å satse mer på dating i 2017! Anonymkode: 879c7...4e0 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Edit: Glemte å skrive at jeg til tross for letingen også planlegger et liv alene. I tilfelle jeg ikke møter noen. Det blir utrolig trist og ensomt tror jeg, men det er viktig å bygge et interessant liv likevel. Sparer til bolig nå og har laget en boligsparingsplan for de neste årene. Tenker å kjøpe med gjesterom slik at jeg kan få mye besøk og i tillegg skaffe meg kjæledyr slik at det blir litt "liv" hjemme. Det er viktig å fokusere på det positive, uansett om det er vanskelig å tenke på å gå gjennom livet alene. Anonymkode: 879c7...4e0 Ja, det er jo det det har blitt til for min del også. Har begynt å lage planer for å leve et liv alene, syns det er helt ufattelig trist men det er vell det som må til. Kan ikke sitte å vente på drømmeprinsen hele livet heller.. TS Anonymkode: 7ef2e...0ad
fuglekvitter__ Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 (endret) Før har det stått skrevet av en annen her også. Akkurat det samme. Man har jo hørt om det og sånt og det er jo trist for han. Du kan jo ikke mene at bare fordi du har hus og sånt at det er en grunn til at du skal få kjæreste? Det må jo være en kjemi og noen romantiske følelser til stede. Hvis ingen har det så er det rett og slett ikke nok, men hvis noen har det så er det rart du ikke får deg kjæreste. Endret 3. januar 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig vanskelig å svare på. Tror egentlig bare det er det at jeg er veldig usikker på meg selv, noe som fører til at jeg ikke klarer å knytte meg selv til andre mennesker. Jeg har prøvd å gjøre noe med det, men har alltid vært veldig usikker på meg selv å får ikke ristet det av meg. TS Anonymkode: 7ef2e...0ad Tror du har kjernen til problemet her. Tvil gjerne på alle andre, men ikke tvil på deg selv eller rettere sagt: ikke vis det, når du tviler. Verden vil bedras. Anonymkode: a92c8...ff3 1
Sportysmile Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig vanskelig å svare på. Tror egentlig bare det er det at jeg er veldig usikker på meg selv, noe som fører til at jeg ikke klarer å knytte meg selv til andre mennesker. Jeg har prøvd å gjøre noe med det, men har alltid vært veldig usikker på meg selv å får ikke ristet det av meg. TS Anonymkode: 7ef2e...0ad Jeg er veldig usikker på bakgrunn av erfaringer. Har du blitt avvist mye før? Det gjør en usikker.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 2 minutter siden, Sportysmile skrev: Jeg er veldig usikker på bakgrunn av erfaringer. Har du blitt avvist mye før? Det gjør en usikker. Har egentlig ikke blitt avvist så veldig mye, ettersom at jeg aldri noensinne legger ann på noen. Anonymkode: 7ef2e...0ad
Sportysmile Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig ikke blitt avvist så veldig mye, ettersom at jeg aldri noensinne legger ann på noen. Anonymkode: 7ef2e...0ad Forstår. Den taktikken har jeg funnet og. For å unngå å bli avvist eller såret er jeg blitt mer tilbakeholden
amba Skrevet 3. januar 2017 #14 Skrevet 3. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det samme som deg. Er 25 og har aldri hatt kjæreste. Problemet mitt er at jeg har noen "krav" som ikke kan senkes. Det ene er at jeg er avhengig av å bo ett spesifikt sted pga. familieansvar (ikke egne barn, men noe annet), på et lite sted som kanskje ikke er så attraktivt å bo. Det andre, og største, er at jeg ikke er interessert i sex overhode. Ønsker helst å aldri ha det, men må jo ha sex for å få barn, så det blir unntaket. Men ønsker å oppleve kjærlighet og samliv uansett. Ønsker å ha noen å komme hjem til, dele hverdagen med - gleder og sorger, stifte familie osv. Er glad klemmer, leie og nærhet altså. Så det savner jeg veldig. Oppleve ekte, langvarig kjærlighet rett og slett. Men det er ikke så mange aseksuelle i Norge, så regner med at jeg aldri finner noen. Har blitt bruker på datingnettsider for askesuelle og får en del opperksomhet der, men de fleste bor langt unna, er veldig stor aldersforskjell og få ønsker å flytte til et annet land. Finnes ingen nettsider for aseksuelle i Norge, bare Internationale. Men holder motet oppe og leter aktivt! Tenker å satse mer på dating i 2017! Anonymkode: 879c7...4e0 Det føltes nesten som jeg skrev dette her! Jeg anser også meg selv som aseksuell. Jeg tar bare livet med ro og tenker at hvis kjærligheten dukker opp, så tar jeg det derfra.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #15 Skrevet 3. januar 2017 Du er dame, det ordner seg. I verste fall kan du reise til Tyrkia på en mandag og være gift på fredag. Anonymkode: 272fc...153 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #16 Skrevet 3. januar 2017 5 timer siden, amba skrev: Det føltes nesten som jeg skrev dette her! Jeg anser også meg selv som aseksuell. Jeg tar bare livet med ro og tenker at hvis kjærligheten dukker opp, så tar jeg det derfra. Ja, er det som er taktikken! Har gjort det samme selv "alle år", men nå begynner jeg virkelig å merke savnet. Har veldig lyst til å stifte familie og få barn. Så burde egentlig møte noen snart, men får håpe dette blir året det ordner seg! Du kan jo forsøke psykolog eller samtaleterapeut da, TS? Det er viktig å prioritere sin egen helse, slik man prioriterer utdanning osv. Bruk 2017 på å jobbe med det du skriver om og profesjonell hjelp til å komme i dybden av det du nevner nå. Anonymkode: 879c7...4e0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #17 Skrevet 3. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk kan si hva de vil, men jeg er helt sikker på at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste. Nå har jeg prøvd flere år, og hadde tenkt å vente litt med etablering med hus og diverse før jeg hadde fått meg kjæreste. Nå har jeg da altså begynt å se på hus/leiligheter alene, og jeg syns det blir helt rart. Skulle ønske jeg hadde noen å dele dette med. Vet de fleste kommer til å si at det vil skje en gang, men jeg begynner å bli rimelig lei av å engang prøve. Anonymkode: 7ef2e...0ad Kan hende det tar tid å møte en match, og noen ender opp som single selv om de har vært i et forhold. Moren min traff ikke sin match før hun var i 40- årene. Jeg tror det har mye med innstilling, interesser, osv å gjøre. Anonymkode: 94985...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #18 Skrevet 3. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, er det som er taktikken! Har gjort det samme selv "alle år", men nå begynner jeg virkelig å merke savnet. Har veldig lyst til å stifte familie og få barn. Så burde egentlig møte noen snart, men får håpe dette blir året det ordner seg! Du kan jo forsøke psykolog eller samtaleterapeut da, TS? Det er viktig å prioritere sin egen helse, slik man prioriterer utdanning osv. Bruk 2017 på å jobbe med det du skriver om og profesjonell hjelp til å komme i dybden av det du nevner nå. Anonymkode: 879c7...4e0 Burde kanskje det.. Men det frister ikke akkurat å sitte seg ned å snakke om problemene mine TS Anonymkode: 7ef2e...0ad
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #19 Skrevet 3. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er dame, det ordner seg. I verste fall kan du reise til Tyrkia på en mandag og være gift på fredag. Anonymkode: 272fc...153 Er ikke alltid det ordner seg for damer heller. Og, haha deprimerende tanke. TS Anonymkode: 7ef2e...0ad 1
Nøste~ Skrevet 3. januar 2017 #20 Skrevet 3. januar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det samme som deg. Er 25 og har aldri hatt kjæreste. Problemet mitt er at jeg har noen "krav" som ikke kan senkes. Det ene er at jeg er avhengig av å bo ett spesifikt sted pga. familieansvar (ikke egne barn, men noe annet), på et lite sted som kanskje ikke er så attraktivt å bo. Det andre, og største, er at jeg ikke er interessert i sex overhode. Ønsker helst å aldri ha det, men må jo ha sex for å få barn, så det blir unntaket. Men ønsker å oppleve kjærlighet og samliv uansett. Ønsker å ha noen å komme hjem til, dele hverdagen med - gleder og sorger, stifte familie osv. Er glad klemmer, leie og nærhet altså. Så det savner jeg veldig. Oppleve ekte, langvarig kjærlighet rett og slett. Men det er ikke så mange aseksuelle i Norge, så regner med at jeg aldri finner noen. Har blitt bruker på datingnettsider for askesuelle og får en del opperksomhet der, men de fleste bor langt unna, er veldig stor aldersforskjell og få ønsker å flytte til et annet land. Finnes ingen nettsider for aseksuelle i Norge, bare Internationale. Men holder motet oppe og leter aktivt! Tenker å satse mer på dating i 2017! Anonymkode: 879c7...4e0 Jeg begynner også å lure på om jeg er aseksuell. Det er nok ikke et pluss i boka for de fleste regner jeg med. Men jeg er også som deg at eneste unntak er ved barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå