AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei Noen her som har gått dyrlegesekretær-utdanningen hos fagsenteret? Hvordan er det med jobbmuligheter etter studie? Andre erfaringer? Anonymkode: bcba0...682
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Dytter den for deg 😊 Anonymkode: 04c0e...3b5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Utfordre deg selv og bli veterinær. Anonymkode: a9b7b...897 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Jeg hadde aldri tatt en utdanning på fagsenteret basert på det jeg leste på nettsidene deres. De kan ikke rettskriving, noe som er direkte pinlig om man er en tilbyder av utdanning. Dyrlegesekretærutdanningen gir deg heller ingen formalisert kompetanse, og du vil konkurrere med alle som har et fagbrev innenfor kontor/salg og service. Med mindre du allerede jobber på en klinikk og arbeidsgiver betaler kurset for deg, styr unna. Anonymkode: ee59f...721 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Det er nok lurere å satse på dyrepleier, jobbmulighetene er bedre. Anonymkode: bc2e9...ae0 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Jeg er dyrlege, og det jeg hører fra kolleger (jobber ikke på smådyrklinikk selv) om den utdanningen er udelt negativt. Jeg ville styrt langt unna! Bli heller dyrepleier - men for å være helt ærlig er det en veldig stressende jobb og elendig betalt. Anonymkode: 194cb...7f7
Tussi12 Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 (endret) Hei Vil anbefale denne utdannelsen på det sterkeste. Jeg er veterinær og har hatt to studenter i praksis i klinikken. Ansatte den siste praktikanten og hadde ansatt den første også om hun ikke skulle ha flyttet. Det er et veldig bra opplegg med gode lærere(vet og lektorer) som gir god oppfølging og de er i tillegg flinke til å lære fra seg. Jobb mulighetene tror jeg også er gode da jeg hører fra flere av kollegaene mine at de har ansatt studenter derifra. De har også gode avtaler med flere klinikker og en kjede om praksisplasser. Det er alltid slik at noen skal være så dømmende ovenfor "nyere" tilbud. Dette er et godt tilbud som er verdifullt og som kan kombineres med praksis og jobb. Endret 7. juni 2017 av Tussi12
Tussi12 Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 På 03.01.2017 den 0.29, AnonymBruker skrev: Hei Noen her som har gått dyrlegesekretær-utdanningen hos fagsenteret? Hvordan er det med jobbmuligheter etter studie? Andre erfaringer? Anonymkode: bcba0...682 Kjempe gode muligheter og gode erfaringer i mitt yrke. Ville tatt kontakt med dem så får du referanser til tidligere studenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå