AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei! Jeg jobber ikke, men går på skole og må ha sykemelding for å få godkjent fravær fra Høyskolen fordi jeg reiser vekk. Jeg har bare vært syk en uke og har kun fått sykemelding for skolens skyld og får ikke sykepenger. Er det fortsatt forbudt å reise utlands? Anonymkode: 5b0fa...a16
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Om du skulle levert sykmeldingen til nav så hadde det ikke vært lovlig. Til en høyskole er det nok ikke lovstridig, men rart å være sykmeldt og så reise utenlands, så skjønner om skolen ikke godtar sykmeldingen din. Om du er frisk nok til å reise hadde du vært frisk nok til å gå på skolen... Anonymkode: 415b6...71e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Er dette holdninger du er stolt av og som du tenker å ta med deg videre inn i yrkeslivet? Skjerp deg. Anonymkode: 0d1b7...e51 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Fremtidens nav snyltere. Trenger sykmld pga jeg skal ha ferie Anonymkode: c539f...af4 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fremtidens nav snyltere. Trenger sykmld pga jeg skal ha ferie Anonymkode: c539f...af4 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette holdninger du er stolt av og som du tenker å ta med deg videre inn i yrkeslivet? Skjerp deg. Anonymkode: 0d1b7...e51 Stor forskjell på skole og arbeidslivet da. Så å anklage for navsnylter og det ene og det andre her så er det dere som må ta d litt med ro! Dere vet heller ikke bakgrunnen for utlandsturen (nei det gjør ikke jeg heller men det kan i teorien være hva som helst). Jeg hadde selv dager jeg ikke møtte når jeg studerte for jeg ikke måtte og dermed ikke orker. Men aldri gjort det i arbeidslivet for det. Anonymkode: 011be...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå