AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei. Har i et drøyt år prata mye med en gutt - og vi har truffet hverandre en del helger (bor i forskjellige byer), men det stilnet i vår og fram til i høst før det tok seg opp igjen i høst. Jevnlig, så å si daglig kontakt. Da besøkte jeg ham en helg i høst, før jeg etter det sa at jeg syns det ble vanskelig å aldri kunne vite når vi ses neste gang, og at jeg egentlig har litt problemer med at det ikke utvikler seg (ja, jeg er ganske interessert). Han har ikke vært klar for verken forhold eller avstandsforhold, og vi har vært enige om at vi bare sier i fra til hverandre dersom noen av oss møter noen andre - men at det inntil videre er hyggelig sånn som vi har det også. Før jul traff jeg dog en fyr fra Tinder (! hadde jeg aldri trodd om meg selv) to ganger, før vi reiste hjem på juleferie. I juleferien lurer fyr nr 1 på om det passer at han kommer på besøk i januar (...og han har ikke vært hovedinitiativtaker til å treffes det året vi har prata, akkurat). Da ble jeg jo ganske glad, selv om jeg også tror det blir en siste gang...jeg må nesten be ham om å ta et valg nå/si at det ikke funker for meg lenger. Dilemmaet mitt er imdidelritd dette: Hva skal jeg si til Tinder-fyren om han vil treffes mer - for det vil han nok når han er tilbake fra ferie. Vi har hatt minimal kontakt i jula - men likevel. Jeg er ikke forplikta til noen av dem - og ville heller ikke si nei til besøk av han jeg har holdt på med så lenge da han endelig tok initiativ, på grunn av en fyr jeg har møtt to ganger og kanskje skal møte igjen. Jeg vil nok gjerne møte han fra Tinder mer men jeg vil bare ordne opp med han som kommer på besøk først...er jeg uryddig nå? Anonymkode: 1b6b9...ed7
Sportysmile Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har en tendens til å være for pliktoppfyllende. Jeg har nå datet en fyr.. Han sa at han likte meg veldig godt, og jeg gjorde det samme. Vi avtalte å møtes igjen. Jeg synes det er mest ryddig å holde på med en om gangen. Men innimellom så tenker jeg at det mulig er lurt å ha kontakt med flere om gangen, for hva om det ene bare stopper opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå