AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg er så lei meg fordi jeg ser at håret blir tynnere, med viker som kryper opp og jeg merket nettopp at det begynner å bli måne i tillegg. Jeg bruker hårfiber til å dekke over, men det blir ikke alltid jevnt og fint. Det plager meg ganske mye, for jeg trives ikke med å barbere meg helt. Jeg syns ikke det passer meg. Hadde jeg hatt råd hadde jeg tatt hårtransplantasjon uten å blunke. Jeg hører om jenter som snakker om hårtap hos menn som dealbreaker, og det plager meg faktisk en del. Gjelder det de fleste jenter? Dere ser jo ikke hvordan jeg ser ut på håret, men ville dere foretrukket at jeg bare skinnet meg helt, eller at jeg prøvde å se ok ut med det håret jeg har og bruke hårfiber eller andre produkter? Jeg vurderer å prøve Provexin også. Fins det matvarer som fremmer hårvekst? Jeg har hørt at ølgjær kan hjelpe, stemmer det? Anonymkode: 6e022...e6e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Det skulle stå i overskriften "hvor MYE har det å si for dere". Anonymkode: 6e022...e6e
Hermine Grang Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Du må jo nesten si alderen din. En kvinne på 40 har nok et annet syn på hårtap enn en kvinne på 18. Men uansett hva så tror jeg nesten alle kvinner synes at menn med kort hår bør ha håret kort og ikke prøve å skjule hårtapet. 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Hårtap bryr jeg meg ikke om. Det er verre når en mann prøver å skjule det, hentesveis etc Bruk maskina og ta en 3 mm. Det kan være temmelig sexy :D Anonymkode: b85e4...393 7
Ulla Ullsokk Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 De som tviholder på fjoner ser bare usexy ut, beklager! Men de som tar det som en mann og barberer seg er bare mandige og stilige. Hår er uten betydning for min del, men hva man gjør ut av det man har er ikke like uviktig. 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Mannen min mistet håret tidlig. Også før jeg traff ham. Jeg har med andre ord ikke sett ham med hår. Så ikke hår er ingen dealbreaker for min del. Nå kler han best å være helt barbert og derfor fortrekker jeg det. Men hva som gjør seg best i ditt tilfelle aner jeg ikke. Plager det deg veldig så går det kanskje an å spare til transplantasjon? Anonymkode: bf52b...e53
Gjest noe tilfeldig Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei meg fordi jeg ser at håret blir tynnere, med viker som kryper opp og jeg merket nettopp at det begynner å bli måne i tillegg. Jeg bruker hårfiber til å dekke over, men det blir ikke alltid jevnt og fint. Det plager meg ganske mye, for jeg trives ikke med å barbere meg helt. Jeg syns ikke det passer meg. Hadde jeg hatt råd hadde jeg tatt hårtransplantasjon uten å blunke. Jeg hører om jenter som snakker om hårtap hos menn som dealbreaker, og det plager meg faktisk en del. Gjelder det de fleste jenter? Dere ser jo ikke hvordan jeg ser ut på håret, men ville dere foretrukket at jeg bare skinnet meg helt, eller at jeg prøvde å se ok ut med det håret jeg har og bruke hårfiber eller andre produkter? Jeg vurderer å prøve Provexin også. Fins det matvarer som fremmer hårvekst? Jeg har hørt at ølgjær kan hjelpe, stemmer det? Anonymkode: 6e022...e6e Let it go, leeeet it goooo.. - seriøst. drit i hårfiber og whatnot. Bruk maskin og klipp det kort. Tenker ikke noe galt om menn med lite hår, det er like naturlig som alt annet. Endret 2. januar 2017 av noe tilfeldig
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 4 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: De som tviholder på fjoner ser bare usexy ut, beklager! Men de som tar det som en mann og barberer seg er bare mandige og stilige. Hår er uten betydning for min del, men hva man gjør ut av det man har er ikke like uviktig. Vil jo ikke si at det er så ille at det bare er fjoner, da. Anonymkode: 6e022...e6e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 6 minutter siden, Hermine Grang skrev: Du må jo nesten si alderen din. En kvinne på 40 har nok et annet syn på hårtap enn en kvinne på 18. Men uansett hva så tror jeg nesten alle kvinner synes at menn med kort hår bør ha håret kort og ikke prøve å skjule hårtapet. Jeg er 31 år. Anonymkode: 6e022...e6e
Marie90 Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 Fyldig hår er mer estetisk attraktivt enn tynt eller manglende hår, ja. Men hva så? Menn favoriserer store pupper over små, lange ben over korte, slanke over tykke kvinner. Det er kun en faktor av mange. Og som mann har man fordelen at kvinner ser mer på totalpakken enn helheten. Du er kanskje visuell når det gjelder kvinner og overfører egne standarder til dem? Jeg har datet menn med viker og med begynnende måne, og jeg er enda i tyveårene. Så nei, det er ingen dealbreaker. Noen menn kler å ta alt, andre kan beholde det de har. Gå til en skikkelig frisør og si det som det er - du er langt fra alene. Spør hva du - med ditt hår, hodefasong, ansikt og alt - helst vil kle. 5
Nøste~ Skrevet 2. januar 2017 #11 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har ganske mye i mot det dessverre .... det er bare ikke fint synes jeg. 3
Leavemealone Skrevet 2. januar 2017 #12 Skrevet 2. januar 2017 Tror det som er dealbreaker for kvinner er alle mennene som bruker nesten like mye tid på badet som dem selv. Jeg trodde jeg tok meg god tid på badet og at det kunne være en turn-off, men når jeg ser hvor sjelden jeg klipper håret mitt (annenhver mnd), og mange menn klipper håret 4-8 ganger oftere så forstod jeg at jeg ikke ble sett som en kvinne tøffel med mine 5 minutter på badet for å få i litt hårkrem og krem til tørr hud. Bare tenk på de menn som i tillegg barberer seg nedentil hver uke, hvor mye tid bruker ikke de? De er jo værre enn jenter. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 2. januar 2017 #13 Skrevet 2. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil jo ikke si at det er så ille at det bare er fjoner, da. Anonymkode: 6e022...e6e Så bra! Men det blir det jo etterhvert! Mannen til en venninne var lenge i fornektelse og hadde like høyt hår som før i lang tid. Selv om håret var kjempetynt på toppen. Når han endelig klippet alt helt kort, ble han plutselig kjekk igjen! Bare nevner det. Men skjønner at det er vanskelig! Er likevel best å bagatellisere det litt, for damer flest tar mannen de liker med det håret han har! Som om de fleste menn tar damer med de puppene de har. O.l. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #14 Skrevet 2. januar 2017 Skalla hoder er ikke noe problem Ikke som 25 eller som 60 Anonymkode: bd569...7a4 2
Sportysmile Skrevet 2. januar 2017 #15 Skrevet 2. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei meg fordi jeg ser at håret blir tynnere, med viker som kryper opp og jeg merket nettopp at det begynner å bli måne i tillegg. Jeg bruker hårfiber til å dekke over, men det blir ikke alltid jevnt og fint. Det plager meg ganske mye, for jeg trives ikke med å barbere meg helt. Jeg syns ikke det passer meg. Hadde jeg hatt råd hadde jeg tatt hårtransplantasjon uten å blunke. Jeg hører om jenter som snakker om hårtap hos menn som dealbreaker, og det plager meg faktisk en del. Gjelder det de fleste jenter? Dere ser jo ikke hvordan jeg ser ut på håret, men ville dere foretrukket at jeg bare skinnet meg helt, eller at jeg prøvde å se ok ut med det håret jeg har og bruke hårfiber eller andre produkter? Jeg vurderer å prøve Provexin også. Fins det matvarer som fremmer hårvekst? Jeg har hørt at ølgjær kan hjelpe, stemmer det? Anonymkode: 6e022...e6e Jeg bryr meg ikke om en mann har mistet håret eller ikke. Det er som oftest ikke håret som jeg blir forelsket i .
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. januar 2017 #16 Skrevet 2. januar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #17 Skrevet 3. januar 2017 For meg betyr det en del, og er muligens en dealbreaker. Jeg er virkelig mer tiltrukket av menn med hår og er vel kun kjendiser jeg har sett uten hår som jeg finner attraktive. Bruker mye tid på utseendet mitt selv, inkludert hår fordi jeg vet dere menn foretrekker langt, så jeg tillater meg å kreve det samme. Mitt inntrykk er at dere menn slipper lettere unna utseendetmessig enn oss kvinner. Forestill deg en kvinne skrive denne tråden Du finner deg garantert noen! Slapp helt av. Anonymkode: 06f59...508 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #18 Skrevet 3. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 31 år. Anonymkode: 6e022...e6e JA. Det er en dealbreaker. Skalla og tynt hår på menn er stygt. Spesielt når du bare er 31 år er det ekstra ille. Tipper du ser 10 år eldre ut med den sveisen din. Anonymkode: fc7b7...b7c 1
Ulla Ullsokk Skrevet 3. januar 2017 #19 Skrevet 3. januar 2017 De to over her har et problem når de blir eldre Men folk må få ha preferanser, du kan ikke regne med at ingen bryr seg, selv om de fleste ikke gjør det. Er det samme som at jeg ikke kan bli deppa av at jeg ikke har draget på menn som digger store pupper og setter det som krav. 2
_popcorn_ Skrevet 3. januar 2017 #20 Skrevet 3. januar 2017 for meg er det en dealbreaker at man ikke godtar kroppens endringer. Jeg synes både fyldig hår og barbert kan være megahot, men en fyr som er så usikker på seg selv at håret blir så viktig at han vurderer transplantasjon? no way, det er dealbreaker! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå