AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Kan du unnlate å svare på sms/e-post for å opprettholde makt i en relasjon/ ha "overtaket"..? Om man mistenker at noen gjør dette imot en, hva bør man gjøre da? Anonymkode: 7f681...310
Gjest Coolaid Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du unnlate å svare på sms/e-post for å opprettholde makt i en relasjon/ ha "overtaket"..? Om man mistenker at noen gjør dette imot en, hva bør man gjøre da? Anonymkode: 7f681...310 Høres ut som om du skal i krig..... I hvilke forbindelse skjer dette? - i et forhold? Dersom du lurer på om vedkommende "overser" deg, er det beste å bare spørre rett ut: "Hvorfor svarer du ikke når jeg tekster/mailer deg?" ...... Ikke overtenk dette, spør om det du lurer på.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 18 minutter siden, Coolaid skrev: Høres ut som om du skal i krig..... I hvilke forbindelse skjer dette? - i et forhold? Dersom du lurer på om vedkommende "overser" deg, er det beste å bare spørre rett ut: "Hvorfor svarer du ikke når jeg tekster/mailer deg?" ...... Ikke overtenk dette, spør om det du lurer på. Haha nei, ikke "i krig". Overhodet ikke. Men ja, vedkommende kan be om å få mail for så velge å ikke svare. Synes bare det er merkelig, og lurer på hvorfor. Relasjonen er arbeidsrelatert. Vedkommende vet at jeg allerede stusser over dette (har tatt det opp) men kan fortsatt be om at jeg skal sende mail om x og y, og svarer ikke tilbake. Vedkommende vet at jeg synes godt om h*n og derfor gjør det h*n sier, men vurderer nå å droppe det, ettersom det er forvirrende for min del. Anonymkode: 7f681...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå