Hilde Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Jeg er på jakt etter en cd med Trondheimsolistene og Marianne Thorsen. På cd'en er det; De Antonio Vivaldi: The Four Seasons. og Concerto for Strings and Harpsicord Noen som vet hvordan jeg kan få tak i denne..?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Har ikke sett den cd'n i butikkene, men de har en hjemmeside på www.trondheimssolistene.no hvor alle utgivelsene deres står oppført. Kanskje det går an å ta kontakt med dem og høre hvor man kan få kjøpt cd'n.?
Miracl3 Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Har faktisk sett de til salgs på posten.
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Butikken "Aktiv klassisk" i Øvre Slottsgate (tror det er nr. 5) er en flott butikk dersom du er på jakt etter klassisk musikk. Selv er jeg rimelig ny på området, men merker at interessen er sterkt stigende. Butikken er knøttliten, men med meget hyggelig og behjelpelig betjening. Prisnivået må også sies å være moderat. Mvh B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå