Gå til innhold

Bruker dere kjøkkenvekt? Hvor er den kjøpt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bruker det?

Anonymkode: ab17b...b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ikke ofte. Ved baking bare og div retter der en bør være litt nøye med målene.

Den er gammel den jeg har, tror jeg kjøpte den på sparkjøp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bra kjøkkenvekt som jeg kjøpte for ca. halvt år siden på Jernia. Jeg googlet litt før jeg kjøpte den for å finne en som er bra, men vet ikke hvor stor forskjell det er på dem. Den kostet under 500,-.

Anonymkode: 5e0fd...02f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har en bra kjøkkenvekt som jeg kjøpte for ca. halvt år siden på Jernia. Jeg googlet litt før jeg kjøpte den for å finne en som er bra, men vet ikke hvor stor forskjell det er på dem. Den kostet under 500,-.

Og jeg bruker den ofte både til matlaging og fordi jeg holder litt kontroll med kaloriinntaket.

Skrevet

Ja, har en veldig grei en til 199 på netonnet.no :)

Skrevet

Jeg har en fra OBH Nordica som ble kjøpt i en eller annen random elektronikkbutikk, og den har gjort jobben sin den. Kostet under 500 kroner, men husker ikke nøyaktig pris. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, drue skrev:

Jeg har en fra OBH Nordica som ble kjøpt i en eller annen random elektronikkbutikk, og den har gjort jobben sin den. Kostet under 500 kroner, men husker ikke nøyaktig pris. 

Tanker om den vekta jeg deler over til 79kroner?

Anonymkode: ab17b...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kjøkkenvekt til mye. Hvor den er kjøpt husker jeg ikke. En liten, flat digital sak. Fungerer utmerket. 

Anonymkode: b9133...c80

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en billig vekt (149,-) fra Clas Olson for et par år siden, ubrukelig fordi den reagerte så tregt. Baker en del, og veldig irriterende å veie opp, og tro at jeg har rett, og så endret vekten seg 2 sek tregere. Veldig fornøyd med en til den doble prisen som ble kjøpt på Jernia. 

Skal heg kjøpe ny vekt, så skal den testes litt i butikken før den blir med hjem. 

Anonymkode: c4a47...f9c

Skrevet

Kjøpte en billig vekt på Clas Ohlson til 99 for flere år siden som har funket kjempebra. 🤗 Bruker den en del og har ikke tabbet meg ut så går utifra at den er ok.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har faktisk en slik en fra incclub. Kom sammen med noe toner en  gang.

Den har stått på stabburet 3 år nå, bruker den til å veie kjøttpakker fra fryseren. Jeg aner ikke hvor nøyaktig den er og blir stadig overrasket over at den virker selv om det er -20... Det er aldri byttet batterier.

Hvis alle er av samme kvalitet som den jeg fikk så kan jeg ikke annet enn anbefale. Men jeg ville aldri kjøpt den hvis jeg hadde sett etter ei vekt :)

Skrevet

Har ikke peiling på den du linker til, men jeg bruker kjøkkenvekta mye. Fikk en fra obh nordica til bursdagen min for 4-5 år siden, og den er helt fantastisk. Brukes 3-5 ganger i uka, bytta batteri for første gang for ca 4 mnd siden. Før den hadde jeg en billig sak som varte i kanskje 6 mnd. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Simmis skrev:

Har ikke peiling på den du linker til, men jeg bruker kjøkkenvekta mye. Fikk en fra obh nordica til bursdagen min for 4-5 år siden, og den er helt fantastisk. Brukes 3-5 ganger i uka, bytta batteri for første gang for ca 4 mnd siden. Før den hadde jeg en billig sak som varte i kanskje 6 mnd. 

Aha. Hvor mye koster den?

Anonymkode: 03952...82a

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, ransfelt are skrev:

Jeg har faktisk en slik en fra incclub. Kom sammen med noe toner en  gang.

Den har stått på stabburet 3 år nå, bruker den til å veie kjøttpakker fra fryseren. Jeg aner ikke hvor nøyaktig den er og blir stadig overrasket over at den virker selv om det er -20... Det er aldri byttet batterier.

Hvis alle er av samme kvalitet som den jeg fikk så kan jeg ikke annet enn anbefale. Men jeg ville aldri kjøpt den hvis jeg hadde sett etter ei vekt :)

Aha.

Det står mellom den fra inklclub eller denne her: https://www.expert.no/kjokken-og-matlaging/kjokkenapparater/kjokkenvekt/senz-sek9630kwh-hvit-kjokkenvekt/p-247934/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

Anonymkode: 03952...82a

Skrevet

jeg ville kjøpt en annen enn inc-cluben. Veieplata er er egentlig altfor liten og den føles billig på alle måter.

Men den fungerer så den får stå på stabburet til den dør.

Den andre vekta du linker til kjenner jeg ikke. Men jeg ville sterkt overveie en vekt som brukte AAA batterier e.l neste gang vi skal ha kjøkkenvekt. De små knappebatteriene som brukes i mange vekter har vi aldri liggende :(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En midt på treet priset Soehnle kjøpt på Clas Ohlson for mange år siden. Meget fornøyd med denne.

Anonymkode: 77dd4...790

• Liker 1
Skrevet (endret)
På ‎03‎.‎01‎.‎2017 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Fikk en billig vekt (149,-) fra Clas Olson for et par år siden, ubrukelig fordi den reagerte så tregt. Baker en del, og veldig irriterende å veie opp, og tro at jeg har rett, og så endret vekten seg 2 sek tregere. Veldig fornøyd med en til den doble prisen som ble kjøpt på Jernia. 

Skal heg kjøpe ny vekt, så skal den testes litt i butikken før den blir med hjem. 

Anonymkode: c4a47...f9c

Har også en vekt fra Clas Olhson og er veldig fornøyd. Bruker den til baking. Vet ikke om det er den samme, men den var billig, er en flat, lysegrønn digital vekt. Kjøpte den for cirka fem år siden. Veier ikke maten jeg spiser.

Endret av Atea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...