AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg glemte å spise frokost i dag. Som vanlig. Men fikk i meg en kyllingwrab på maccen i 13 tiden. Så spiste jeg middag i 16-17 tiden (to fiskekaker og en potet, i brun saus). Og til kvelds spiste jeg en brødskive med omelett og et halvt rundstykke med sånn krabstick salat, tror jeg det heter. Er dette for mye mat? Føler jeg har spist mye mer i dag en jeg vanligvis gjør.. Anonymkode: afa94...aec
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Høres helt normalt ut. (Heller litt lite, enn mye) Anonymkode: 6a1a4...49b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Kyllingwrap* skulle det stå ts Anonymkode: afa94...aec
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 En dag her og der med mer eller mindre mat enn vanlig har ingen betydning. Vi kan gå uten mat i opptil tre uker og vi er lagd for å spise oss stappa når det fins mat. Spis passe sunt og fornuftig, men kos deg, og ikke ødelegg livet ditt med matstress. Anonymkode: 6fc4b...9a9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dag her og der med mer eller mindre mat enn vanlig har ingen betydning. Vi kan gå uten mat i opptil tre uker og vi er lagd for å spise oss stappa når det fins mat. Spis passe sunt og fornuftig, men kos deg, og ikke ødelegg livet ditt med matstress. Anonymkode: 6fc4b...9a9 Ok, men hva mente du? Fikk ikke svar på spørsmålet mitt. Anonymkode: afa94...aec
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men hva mente du? Fikk ikke svar på spørsmålet mitt. Anonymkode: afa94...aec Har du vondt i magen, eller er du på vei opp i vekt? Da har du spist for mye. Hvis ikke, så har du ikke spist for mye. Anonymkode: 6fc4b...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte å spise frokost i dag. Som vanlig. Men fikk i meg en kyllingwrab på maccen i 13 tiden. Så spiste jeg middag i 16-17 tiden (to fiskekaker og en potet, i brun saus). Og til kvelds spiste jeg en brødskive med omelett og et halvt rundstykke med sånn krabstick salat, tror jeg det heter. Er dette for mye mat? Føler jeg har spist mye mer i dag en jeg vanligvis gjør.. Anonymkode: afa94...aec Dette kan umulig være for mye mat. Avhenger selvfølgelig etter kjønn, alder, høyde, vekt og aktivitetsnivå. Hvis du føler dette er mer enn du vanligvis spiser, høres det ut som du normalt spiser alt for lite mat. Anonymkode: d9a25...ca0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Dette er jo altfor lite. Skremmende. Anonymkode: 01dcc...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå