AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg vant et smykke i en nettkalender. Nå kommer jeg til å høres veldig utakknemlig ut, men da jeg mottok det syns jeg smykket var veldig stygt. Siden det er verdt en del syns jeg det er dumt om det ikke blir brukt. Jeg lurer derfor på om det er mulig å bytte ting man har vunnet i et annet produkt fra samme butikk? Noen som vet om man kan bytte gevinster? Anonymkode: 341b2...716
_Aries Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Jeg vil ikke tro det går nei. Ofte så står det i konkurransereglementet at premiene ikke kan byttes i andre produkter eller penger, men du kan jo alltids høre med den aktuelle butikken. Ellers får du gi det bort i gave til noen du tror kommer til å like det. Eller selge det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Man har (selvfølgelig) ikke noe krav på å få bytte en gevinst, nei. Da får du heller selge det på Finn eller noe. Jeg hadde synes det var kjempefrekt om jeg ga deg et dyrt smykke i gevinst, og du ba om å heller få noe annet. Anonymkode: ee64b...324
Forundret.. Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 På 2.1.2017 den 21.32, AnonymBruker skrev: Jeg vant et smykke i en nettkalender. Nå kommer jeg til å høres veldig utakknemlig ut, men da jeg mottok det syns jeg smykket var veldig stygt. Siden det er verdt en del syns jeg det er dumt om det ikke blir brukt. Jeg lurer derfor på om det er mulig å bytte ting man har vunnet i et annet produkt fra samme butikk? Noen som vet om man kan bytte gevinster? Anonymkode: 341b2...716 Spør butikken. Stor sjans for at de sier nei hvis dette er en vare de har sponset kalenderen med. De bruker ofte å gi varer de ikke får solgt.
Arkana Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Jeg tviler sterkt på at du får byttet, du har tross alt ikke kjøpt det. Selg det og bruk pengene på noe annet.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Nei, jeg tviler sterkt på at dette er mulig..... Anonymkode: 7d1d0...a24
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Du er neppe den eneste som ikke liker dette smykket. Det er trolig fordi de ikke får solgt det at forretningen gir det vekk i en adventskalender. Legg det heller ut på Finn og sats på å få halvparten av veiledende pris for det. Anonymkode: a5192...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå