Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Utradisjonelle dyrenavn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det særeste/morsomste dyrenavnet du har hørt? Jeg synes det er litt morsomt med dyr som heter Bøgval, Børre, Turid osv. Navn jeg forbinder med mennesker rett og slett. Men dette er jo ikke så veldig utradisjonellt lenger virker det som. Hører ofte dyr med "menneskenavn" for tiden føler jeg. 

Anonymkode: dd10e...5fb

Skrevet

Vet om en som hadde tre boxere som het Kasper, Jesper og Jonathan :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Katten Pedersen og hunden Jørgen var ganske spesielt da jeg hørte om dem første gang, men det er jo blitt vanligere, som du sier.
Jeg vet om en som hadde to hunder som het Chivas og Regal. Akkurat det synes jeg er litt utradisjonelt. :skaal:

Anonymkode: 1e5f3...6bd

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde for øvrig en engelsk bulldog for noen år siden som het Kjell. Mange lo når de fikk høre navnet hans og synes det passet godt til hans vesen :ler: 

Anonymkode: dd10e...5fb

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Det særeste jeg har hørt må være en hund som heter Muffins.

PS: Det er en svær Dobermann

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet

Kompis av meg har en chihuahua som heter Satan. Den het originalt Tøffen, men den gjorde så mye ugang at han som eide den kaldte hunden for satans hund så mange ganger at en dag så kom den springende når han sa "satan" når han bantes, så etter det, så het hunden Satan. Like moro hver gang når vi er i parken med hunden og han roper på den.

Anonymkode: 4ef06...f5c

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Sorbus
Skrevet

Faren min kjøpte en valp fra et Y-kull. Altså valpene på dette kullet skulle ha navn på Y. Han har skikkelig dårlig fantasi, så det første han kom på var Yoghurt. Da ble oppdretteren så begeistret, at faren min ikke turte å bytte. Dette var en schæfer....

AnonymBruker
Skrevet

Katten min heter Lasse Dagmar.

kattene til søsteren min kaller vi for Lord Posin og Lord Bolla

Anonymkode: c8e48...dde

Skrevet

Alle mine kattunger får navn etter låter fra forskjellige band. Av de jeg har beholdt selv kan jeg jo nevne Painkiller og Ain't my bitch :) De har jo et stamnavn (oppdretternavn) før låtnavnet. 

AnonymBruker
Skrevet

Han heter ikke det men jeg kaller ofte pusen min Professor Paws.

Anonymkode: e3e67...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...