AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Så på nyttårsaften var jeg på et sånt raveparty. Var greit nok det, ble kanskje litt intimt men var jo bare å trekke seg ut hvis det ble for mye. På 1.5 time opplevde jeg 3-4 ganger tror jeg at noen tok meg på rumpa, ikke bare tok på men faktisk kløp rumpa mi. Jeg synes dette var veldig ubehagelig. Enda værre opplevde jeg også en gutt som tok rumpa si inntil min og tok henda på gulvet og begynte å gnikke på rumpa mi. Dette var den eneste av guttene jeg så, og han hadde afroamerikansk bakgrunn. Det skjedde også at en gutt tok armene rundt livet mitt, og jeg måtte dytte han bort for at han skulle slutte. Og arrangementet var rusfritt så kan ikke skylde på alkoholen heller! Altså hva feiler det menn der ute? Jeg kom dit for å danse, ikke bli tafset på. Men det ligger kanskje litt i kortene når man drar på et raveparty, eller...? Lurer også på om gutter tror dette er noe jenter faktisk liker, tenker da spessielt på han som begynte å holde rundt meg og han som begynte å gnikke seg mot rumpa mi, eller gjør de det velvitende om at jenta synes dette er ubehagelig? Jeg spurte i tillegg en av vennene mine som også hadde vært der om hun hadde opplevd noe av det jeg beskrev, men det hadde hun ikke. Hun hadde på seg dongeribukse da, mens jeg hadde på meg tights. Såå er det en uskreven regel som jeg ikke har fått med meg om at det er greit å tafse på jenter i tigths eller? Anonymkode: bc159...3cd
honnipuff Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 De er vel desperate, haha. Jeg var ute på nyttårsaften og jeg måtte dytte bort en god del menn som grafset på både pupper og rumpe... En av de prøvde å "snike" hånda si nedi klærne mine. Jeg klappet han på skulderen og sa "ja, det er lov å prøve" og så gikk jeg. Det finnes en grense altså - å bli smekket på rumpa f.eks. bryr jeg meg ikke om lenger. Jeg går jo bare vekk uansett, men å få en hånd bokstavelig talt ned i trusa... Nei, det er ekkelt. Jeg liker i alle fall ikke det - vil helst snakke og flørte litt med mannen først og få en god kjemi. Kanskje noen jenter liker det SÅ rett på sak. Men ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå