AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg leter etter norske kjeder/butikker/nettsteder som selger turklær og turutstyr, kan noen hjelpe meg å se om jeg har fått alle med meg? Kommer dere på noen som ikke står her? alfa, salomon, real turmat, ulvang , norrøna , fjellreven, bergans, Stormberg og norrøna? Anonymkode: 248d5...ec0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leter etter norske kjeder/butikker/nettsteder som selger turklær og turutstyr, kan noen hjelpe meg å se om jeg har fått alle med meg? Kommer dere på noen som ikke står her? alfa, salomon, real turmat, ulvang , norrøna , fjellreven, bergans, Stormberg og norrøna? Anonymkode: 248d5...ec0 xxl.no Fjellsport.no Skittfiske.no Gsport.no Magasinet.no njffbutikken.no (Norges jeger- og fiskeforbund) Intersport Obs sport Anonymkode: 2311c...0f9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Ulvang.no Bruk også gjerne prisjakt.no og prisguide.no for å finne best pris på varer. Anonymkode: 2311c...0f9
Gjest Margit Spat Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Norrøna to ganger.. Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Er det butikker som kun selger sin egen merkevare du er ute etter? Hvis ikke mangler du jo alle kjedene: G-sport, Gmax, Intersport, Sport1, XXL + en hel del andre. Du er tydeligvis ikke bare på jakt etter norske merker, og det selges MYE forskjellig rundt om, så det er vanskelig å skulle lage en total oversikt. Av merker mangler f.eks Hel-sport (telt er turutstyr), Kari Traa (undertøy er turklær), Swix (skistaver er turutstyr), Fisher (ski og sko), Alpina (skisko), Madshus (ski), Crispi (fjellsko), Arc'teryx, Mammut (sekker, soveposer), Hilleberg (telt) og mange mange flere
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Tusen takk for svar, jeg er ute etter norske leverandører jeg kan søke støtte/sponsing hos Anonymkode: 248d5...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar, jeg er ute etter norske leverandører jeg kan søke støtte/sponsing hos Anonymkode: 248d5...ec0 Ønsker du å bli sponset med klær og turutstyr som skal brukes i friluft? Ulvangs rav ullgenser er best i test. Så om du trenger en skikkelig god ullgenser til friluftsaktiviteter, vil jeg anbefale den genseren om du skal sende søknad til Ulvang.no om å bli sponset med klær. De har også en rav ullbukse. Les gjerne tester av klær og utstyr, før du bestemmer deg for hva du trenger. Anonymkode: 2311c...0f9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Norheim, merket til gsport er også ganske kurant. Anonymkode: 675e7...051
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Devold, Aclima, Amundsen - gode norske produkter. Beste på utstyr og klær er sportsnett.no og fjellsport.no Hekta på Tur hektapatur.no har også en god del produkter. Barkås (tror jeg det heter) pleier å ha gode og solide produkter. Anonymkode: bdfe0...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå