AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #21 Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette bruker som regel å stemme Min far var fraværende, og jeg tar meg selv i å føle at kjærestene mine blir litt som "farsfigurer" for meg. Kjæresten min er 32 (jeg er 22), han er til og med litt lik faren min - stor og mandig, samme humor og væremåte 🙈 Når jeg er trist og han holder rundt meg så gir han meg en slags trygghet som jeg ville ha følt om det var faren min som trøstet meg. Liiitt daddyissues ja. Anonymkode: 8ad81...315 Må legge til at min far døde for 12 år siden da. Anonymkode: 8ad81...315
Hermine Grang Skrevet 2. januar 2017 #22 Skrevet 2. januar 2017 Synes ikke det er noe spesielt at man som 19 åring kan finne menn tidlig i 30-årene kjekke. Det er jo gjerne alderen hvor menn ser voksne ut uten å se gamle ut. for en 19-åring. 1
Gjest snill scorpion Skrevet 4. januar 2017 #23 Skrevet 4. januar 2017 På 2.1.2017 den 19.09, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er ei 19 år gammel jente som tenner på eldre mannfolk. Har opplevd at gutter på min egen alder er så uerafrne og egoistiske! Syntes det er utrolig deilig når mannen er eldst og kanskje har god erfaring, og det eldste jeg har vært bort i er 33 år. Kunne nok ikke gått over det.. noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 0c2fc...cbe Å tenne på eldre enn seg selv er jo helt normalt. Jeg er ikke en som har unge jenter som preferanse! Men etter å ha lest dette følger jeg meg bare så gammelt. En gubbe med grått hår liksom. Vi i 35+ er jo ikke så ubrukelige?😉 Personlig er jeg ikke kresen på alderen, viktigste for meg er at dama er mentalt moden med fyldig kvinne kropp.. Lett forklart: kvinner med topplokket til @Strixa og @canacas f-eks😍. Har du det? Kommer du veldig langt i livet 😊
Gjest RealWildOne Skrevet 4. januar 2017 #24 Skrevet 4. januar 2017 Om det føles riktig for dere begge så hvorfor ikke tenker jeg, selv var jeg 15-16 da jeg fantaserte om kameraters mødre (spesielt ei) og hun var nærmet seg 40 den gangen, tror ikke jeg hadde tatt skade om den fantasien ble oppfylt selv når jeg var 15 og mindreårig - men var jo ikke interessant for henne naturlig nok så det var bare en fantasi. Som 19 åring kan du nok ta vurderinger på det der selv...
Sheherasade Skrevet 4. januar 2017 #25 Skrevet 4. januar 2017 Ser ikke noe galt i det, egentlig. Hadde forøvrig samme fantasier på den tiden selv. Og det hadde ingenting med gold-digger fakter å gjøre, kun sex.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #26 Skrevet 4. januar 2017 11 timer siden, Sheherasade skrev: Ser ikke noe galt i det, egentlig. Hadde forøvrig samme fantasier på den tiden selv. Og det hadde ingenting med gold-digger fakter å gjøre, kun sex. Har absolutt ikke noe å gjøre med gold-digger, sugardaddies osv. Jeg bare liker mannfolk i den alderen fordi det er da de ser best ut. Anonymkode: 0c2fc...cbe
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #27 Skrevet 4. januar 2017 Hvis man er 18-19 og søker menn på 30, hva skal man kalle de da? "eldre men ikke gamle?", "voksne", "godt voksne"? Helt ærlig: Hva er ok å kalle dem uten at folk føler seg gamle og blir lei seg? Jeg kaller 30 åringer for eldre rett og slett fordi de er eldre enn meg (jeg er 18). Anonymkode: 52531...469
Sheherasade Skrevet 5. januar 2017 #28 Skrevet 5. januar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har absolutt ikke noe å gjøre med gold-digger, sugardaddies osv. Jeg bare liker mannfolk i den alderen fordi det er da de ser best ut. Anonymkode: 0c2fc...cbe Noen menn ser jo bedre ut når de blir mer modne. Mange som tenner på menn, ikke gutter, vet du.
Orientalsk Skrevet 5. januar 2017 #29 Skrevet 5. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er 18-19 og søker menn på 30, hva skal man kalle de da? "eldre men ikke gamle?", "voksne", "godt voksne"? Helt ærlig: Hva er ok å kalle dem uten at folk føler seg gamle og blir lei seg? Jeg kaller 30 åringer for eldre rett og slett fordi de er eldre enn meg (jeg er 18). Anonymkode: 52531...469 Jeg som akkurat har fylt 30... Gammel mann
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #30 Skrevet 5. januar 2017 Jeg er 27 år og elskeren min er 45. Han er på ingen måte en gammel mann, men heller veldig ungdommelig av seg, uten at det oppleves teit og tilgjort. Og han er god i senga og en gentleman, både i senga og ellers. Anonymkode: d5aff...6f2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #31 Skrevet 5. januar 2017 Menn er penest og mest attraktiv i slutten av 30 og i begynnelsen av 40 åra. Er dame og har alltid syntes det. Anonymkode: ae9c7...a1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå