Gå til innhold

Lyst på eldre mannfolk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er ei 19 år gammel jente som tenner på eldre mannfolk. Har opplevd at gutter på min egen alder er så uerafrne og egoistiske! Syntes det er utrolig deilig når mannen er eldst og kanskje har god erfaring, og det eldste jeg har vært bort i er 33 år. Kunne nok ikke gått over det.. noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 0c2fc...cbe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er ei 19 år gammel jente som tenner på eldre mannfolk. Har opplevd at gutter på min egen alder er så uerafrne og egoistiske! Syntes det er utrolig deilig når mannen er eldst og kanskje har god erfaring, og det eldste jeg har vært bort i er 33 år. Kunne nok ikke gått over det.. noen som kjenner seg igjen? 

Ja, men omvendt fortegn. Er en "hund" etter eldre damer.  Aldri så bra sex som med damer 40/45 +

Anonymkode: 5358e...e9e

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Du veit du er gammel når eldre mannfolk er yngre enn din nedre grense ... :dry:

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
7 minutter siden, canacas skrev:

Eller når TS skriver om eldre menn, og viser til en øvre terskel som er 2 år yngre enn meg. :frkk: 

Endret av Overrasket
Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Overrasket skrev:

Eller når TS skriver om eldre menn, og har øvre terskel som er 2 år yngre enn meg. :frkk: 

Kamferdrops unge mann? :arwen:

AnonymBruker
Skrevet

Du er da ikke gammel!! Men i forhold til min egen alder kunne jeg ikke vært med en på 40 hvis du skjønner. 

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
2 minutter siden, canacas skrev:

Kamferdrops unge mann? :arwen:

Takk! Du har ikke litt skikkelig gammel portvin? Fra 80-tallet?:vin:

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

33 er ikke "eldre", det høres ut som du vil ha gamle gubber i 60 årene når du sier eldre herrer.. hehehehehe

Men 19 og 33 - det er en aldersforskjell...

for menn som vil ha så mye yngre damer pleier det å være noe i veien med. 
Believe me. Been there, done that.
Enten at han er så gammelmodig og grå - ja for han kommer jo i 40 åra lenge før deg, og han er forlengs ferdig med fest og uteliv, mens du fortsatt vil fyke rundt på byen...

eller at han er så barnslig og aldri blir voksen (derfor han måtte finne seg en yngre dame da de på hans alder ikke holder ut).... 

så når du blir "voksen" og vil etablere deg, så vil han fortsatt fly på byen, og han er trolig alkoholiker eller narkoman i tillegg.

Skygg banen sier jeg bare.

Anonymkode: 4c8a1...621

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at ts er hun som reklamerte så veldig for den golddiggersiden... sugerdad eller hva det var hun var ute etter...

Anonymkode: 4c8a1...621

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mye erfaring selv, eller? Siden du disser dine jevnaldrende for deres prestasjoner i senga..

Anonymkode: 76bda...c14

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er nok ikke uvanlig. Var en eldre mann som lærte meg opp da jeg var ung. Så det finnes flust av menn som ville gjort hva som helst for å kommet nedi trusa di for å si det sånn :fnise:

Gjest canacas
Skrevet

Hmmm, lurer på om jeg skal avertere etter opplæring selv. 33 er jo en grei alder. :alice:

AnonymBruker
Skrevet

TS er ikke villig til å gå litt opp i alder? Jeg er 42 år, og det ville vært en drøm om jeg fikk slikke musa til en 19-årig jente

Anonymkode: 4d836...2f8

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Hmmm, lurer på om jeg skal avertere etter opplæring selv. 33 er jo en grei alder. :alice:

Er ikke 33 litt gammelt? Sånn egentlig, lizzm?

Skrevet

Gi dere nå! Når jeg var 19 var alle over 30 eldgamle.. det er nå bare sånn det er. 

hilsen hu på 36. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS er ikke villig til å gå litt opp i alder? Jeg er 42 år, og det ville vært en drøm om jeg fikk slikke musa til en 19-årig jente

Anonymkode: 4d836...2f8

Jeg er også 42. For å overgå deg tilbyr jeg herved å slikke musa OG rassen til TS:alice:

Anonymkode: 3c729...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alder er relativt, men for oss rundt 20 så er menn i 30-årene "eldre". Dere skjønner vel det? Betyr ikke at jeg ser på dere damer i 30-årene som "gamle".  Jeg er 22 og har alltid gått for eldre menn. Jeg kan se at jevnaldrende gutter kan være flotte, pene, men de gjør ingenting for meg rent seksuelt. Har ingen tiltrekning mot dem. For meg så begynner menn å være sexy når de er godt over 30. Det er preferanse, bare. Holder på med en på 37 år nå, og han er den mest sexy mannen jeg har opplevd:hjerter_rundt:

Anonymkode: 7fbbf...7e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 35år gammel mann, men hadde følt det som utnytting om jeg hadde hatt sex med ei på 19. Det tenner ikke meg, men så finnes det sikkert utallige menn som tenner på yngre damer. Selv liker jeg eldre damer, men til kjærlighetsforhold max 3+- alderen min.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, alder er relativt, men for oss rundt 20 så er menn i 30-årene "eldre". Dere skjønner vel det? Betyr ikke at jeg ser på dere damer i 30-årene som "gamle".  Jeg er 22 og har alltid gått for eldre menn. Jeg kan se at jevnaldrende gutter kan være flotte, pene, men de gjør ingenting for meg rent seksuelt. Har ingen tiltrekning mot dem. For meg så begynner menn å være sexy når de er godt over 30. Det er preferanse, bare. Holder på med en på 37 år nå, og han er den mest sexy mannen jeg har opplevd:hjerter_rundt:

Anonymkode: 7fbbf...7e5

Din biologiske far var fraværende i store deler av oppveksten din. Riktig eller galt?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din biologiske far var fraværende i store deler av oppveksten din. Riktig eller galt?

Dette bruker som regel å stemme :fnise: Min far var fraværende, og jeg tar meg selv i å føle at kjærestene mine blir litt som "farsfigurer" for meg. Kjæresten min er 32 (jeg er 22), han er til og med litt lik faren min - stor og mandig, samme humor og væremåte 🙈 Når jeg er trist og han holder rundt meg så gir han meg en slags trygghet som jeg ville ha følt om det var faren min som trøstet meg. Liiitt daddyissues ja.

Anonymkode: 8ad81...315

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...