Gå til innhold

Hvordan ta opp om han dater andre på best mulig måte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr i litt ca en måned nå, møtt hverandre 5 ganger :)  cafe, resturant, kino, telttur og vi feiret nyttårsaften sammen. Vi møttes på tinder om det har noe å si. Vi har en kjempebra kjemi, vi ler og praten går av seg selv. På date nr 4 kysset vi (bare hadeklem før dette) og på date nr 5 hadde vi sex. Jeg sa etterpå at jeg tenkte å ta taxi hjem, men han ba meg om å sove der, så jeg sa ja. Vi lå og pratet sammen lenge og han strøk på meg og vi kysset masse og lå i skje mens vi holdt hender. Fikk frokost før jeg dro hjem 1 nyttårsdag. Veldig koselig! :)

Eneste er at i går og i dag har tanken kommet snikende at ´´hva hvis han dater og ligger med andre?´´ kjenner jeg får stikk i magen av tanken, men har jo aldri spurt han om det eller sagt at vi er eksklusive (vi har tross alt bare møttes 5 ganger og kjent hverandre i en måned, så det er vel alt for tidlig..) 

Burde ha ventet med sex innser jeg nå, for tanken på at han kanskje ligger med noen andre gir meg støt i magen :P Vi skal ut å spise igjen i kveld så vil klarne litt opp i hodet først

Tilleggsinfo hvis det er av betydning: 

- Vi har snapchattet hver eneste dag siden vi møttes, ganske mange ganger om dagen 

- I går kveld fikk jeg nattamelding hvor det stod at han var glad i meg

- De siste dagene har han sendt hjerter med enkelte av snappene sine, noe han aldri gjorde før.

- Vi er 21 år begge to, så ganske unge

- Han er litt sjenert, så det tok ganske lang tid før vi i det hele tatt klemte (3 date) 

- Han har fortalt meg hvor nervøs han var første gang han skulle kysse meg osv fordi han var redd for å bli avvist, og hvor glad han ble når jeg kysset han tilbake. Så han har vært ganske åpen om følelsene sine hittil. 

- Han har fremdeles tinder på tlf, men når vi er sammen har han aldri tlf oppe, og alltid på lydløs

Er det dumt å spørre om han dater andre? Hvordan tar man det evt best opp? ´´Dater du andre?´´, ´´hvor mange andre dater du?´´, ´´ligger du med noen andre?´´ eller noe helt annet? Og hvilken setting er best å spørre i? Filmdate eller ute blant folk? Føler meg så teit som spør, men vil helt ærlig ikke være en av mange han ligger med/dater.. 

Anonymkode: 3cbbc...fc3

Videoannonse
Annonse
Gjest Frederik
Skrevet (endret)

Du må spørre hvis ikke kan han jo fortsette å ha sex med andre i evigheter og si at dere aldri avtalte å være eksklusive. Men spør når du er alene med han og ikke når dere er ute blant folk. 

Endret av Frederik
Skrevet

Da jeg kom til det punktet med eksen (som jeg hadde truffet via sukker), sa jeg:

Formin del er det ikke naturlig å treffe andre nå, hva tenker du om det? 

Husker det var veldig bra å få "selvfølgelig ikke" til svar :) 

Høres ut som daten din vil gi deg responsen du håper på ut i fra all kontakten dere har. Hvis ikke, bli veldig skeptisk! 

Lykke til! 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Si at du håper at han bare treffer deg, og ingen andre. Jeg har blitt såret så mye at jeg hadde ventet på at han skulle si det ;) . Har litt problemer å si til en fyr: er vi eksklusive? Men men en må jo si det, men jeg mener at det er mannens jobb å si det. 

Endret av Sportysmile
Skrevet

Synes det er lettere å ta ting fra eget ståsted. Jeg sa til samboeren min (som jeg møtte via tinder) noe sånt som "jeg slettet tinder her om dagen da jeg ikke har behov for å date andre. Hva synes du om det?" Jeg fikk derimot ikke så positivt svar tilbake, men han forsikret meg om at så lenge han datet meg møtte han iallefall ikke andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare spørre. Min date spurte bare "er det sånn at vi er enige om at vi tester ut dette og ser hvordan det går?" og når jeg litt forfjamset svarer "ja, det syns jeg" så sa han bare "Fint, da sletter jeg brukeren min på ....." Dette var på 4. date, etter at vi hadde sex på 3. date. Ikke den beste måten å spørre på kanskje, men det var nå litt søtt også da. Jeg hadde faktisk ikke tenkt tanken på at han kunne date andre... Men det hadde han knapt rukket heller, siden vi hadde 4 dater i løpet av litt over 1 uke.(gikk litt fort ja...)

Men sånn som du beskriver han så tror jeg ikke du trenger være bekymret for at han dater andre, og ikke for å få et negativ svar heller.:) Og det er bedre å få det ut av verden først som sist.

Anonymkode: 4c2d7...d8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her! Vi endte opp hjemme hos meg i går og etter rådene herfra tok jeg mot til meg å spurte, om enn litt klønete "Ehh, at heh jaa, hvor mange dater du?:)

Var sååå deilig og få svar "bare deg selvfølgelig!" 

Føles ut som om tusen tonn er løftet fra skuldrene mine, jeg er så glad! :) 

tusen tusen takk til alle som kom med tips og råd 😄 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når man søker noe kjærlighet på en så useriøs platform som tinder så vil man jo leve i frykt hele tiden. 

I enhvert normalt forhold så er det ikke nødvendig å spørre om slikt, man merker det. Men når man går på dating sider på nettet så forstår jeg godt at man blir mistenksom.

Anonymkode: 93044...13f

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville spurt "Treffer du andre?" om det var en ting jeg undret meg over. 

Skrevet
På 3.1.2017 den 12.38, AnonymBruker skrev:

TS her! Vi endte opp hjemme hos meg i går og etter rådene herfra tok jeg mot til meg å spurte, om enn litt klønete "Ehh, at heh jaa, hvor mange dater du?:)

Var sååå deilig og få svar "bare deg selvfølgelig!" 

Føles ut som om tusen tonn er løftet fra skuldrene mine, jeg er så glad! :) 

tusen tusen takk til alle som kom med tips og råd 😄 

Å så bra!! :hjerte:

Skrevet

Da kan det jo gå bra da! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...