AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Mannen har slitt psykisk lenge, går til psykiater. Psykiateren og jeg skal også ha samtaler. Har jeg rett på velferdspermisjon/perm med lønn når jeg skal dit? Slitsomt å måtte bytte på timene HELE tiden Anonymkode: d1c5e...e60
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mannen har slitt psykisk lenge, går til psykiater. Psykiateren og jeg skal også ha samtaler. Har jeg rett på velferdspermisjon/perm med lønn når jeg skal dit? Slitsomt å måtte bytte på timene HELE tiden Anonymkode: d1c5e...e60 Nei, det har du neppe siden det ikke er nødvendig behandling for deg. Anonymkode: c9d41...0af 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har du neppe siden det ikke er nødvendig behandling for deg. Anonymkode: c9d41...0af Da har jeg vel heller ikke "krav" på å kunne avspasere da heller? Vanskelig å få avspasert hos oss til tider Anonymkode: d1c5e...e60
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Planen min var å gå til en annen psykolog for å "prate om det" der, men han ønsket at jeg skulle gjøre det hos han. Så skulle jo gått til en uansett... Men får ringe å bytte time igjen Anonymkode: d1c5e...e60
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen har slitt psykisk lenge, går til psykiater. Psykiateren og jeg skal også ha samtaler. Har jeg rett på velferdspermisjon/perm med lønn når jeg skal dit? Slitsomt å måtte bytte på timene HELE tiden Anonymkode: d1c5e...e60 Du får sørge for å få timer når du kan, eller avspasere. Anonymkode: b7154...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Høres ut som at du har skiftende arbeidstid. Det er kun når man har slik arbeidstid at man ikke vil kunne komme seg til lege og tannlege, at man har krav på velferdspermisjon for lege- og tannlegetimer. Jobber man skift, turnus eller deltid, slik at man innimellom har fri i leges og tannleges åpningstid, skal man bruke av fritiden til slike timer, og har ikke krav på velferdspermisjon, eller ulønnet permisjon for den del, for å kunne bruke arbeidstiden til slike ærender. Anonymkode: c9d41...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå