Gå til innhold

TIGI Sexed-Up Bodybuilding Tonic

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

The quest goes on :)

Se overskriften....

Er det noen som har prøvd denne, og kan fortelle meg litt. Kan den hjelpe til at håret mitt blir seigere og mer medgjørlig? Jeg bruker Superstar nå, men den blir ikke kjøpt om igjen når den blir tom, siden effekten er minimal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har den. Synes håret ble rart av den, vanskelig å gre, nesten umulig å få rent. Anbefaler den ikke.. har forresten Superstar også, som er grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Jeg har den. Synes håret ble rart av den' date=' vanskelig å gre, nesten umulig å få rent. Anbefaler den ikke.. har forresten Superstar også, som er grei nok.[/quote']

Men jeg har hår som er helt umulig å gjøre noe med, fordi det er altfor mykt. Jeg har kort hår, og vil gjerne ha litt "stålull"-effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glemte å nevne at jeg har langt hår. Det er mykt, men synes det floker seg mye med denne sprayen. Vil tro den er bedre til kort hår, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gjør håret mer medgjørlig ja, men er man ute etter volum finnes det bedre produkter (f.eks. volum serien til L'oreal Professionnel, men der blir håret mykere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Volum er ikke problemet, for jeg har veldig mye hår. Problemet er at de er så myke og fjonete, og ikke samarbeidsvillige. Derfor tror jeg at jeg må prøve denne serien (heldigvis billig på LF). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...