Gjest Ethereal Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 The quest goes on Se overskriften.... Er det noen som har prøvd denne, og kan fortelle meg litt. Kan den hjelpe til at håret mitt blir seigere og mer medgjørlig? Jeg bruker Superstar nå, men den blir ikke kjøpt om igjen når den blir tom, siden effekten er minimal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har den. Synes håret ble rart av den, vanskelig å gre, nesten umulig å få rent. Anbefaler den ikke.. har forresten Superstar også, som er grei nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. desember 2004 #3 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har den. Synes håret ble rart av den' date=' vanskelig å gre, nesten umulig å få rent. Anbefaler den ikke.. har forresten Superstar også, som er grei nok.[/quote'] Men jeg har hår som er helt umulig å gjøre noe med, fordi det er altfor mykt. Jeg har kort hår, og vil gjerne ha litt "stålull"-effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har den! Synes den er god jeg Gir volum og gjør håret litt "seigt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #5 Del Skrevet 2. desember 2004 Glemte å nevne at jeg har langt hår. Det er mykt, men synes det floker seg mye med denne sprayen. Vil tro den er bedre til kort hår, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 2. desember 2004 #6 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg elsker denne! Har langt hår jeg da, får masse volum av denne, og håret blir lettere å forme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nin@ Skrevet 3. desember 2004 #7 Del Skrevet 3. desember 2004 Den gjør håret mer medgjørlig ja, men er man ute etter volum finnes det bedre produkter (f.eks. volum serien til L'oreal Professionnel, men der blir håret mykere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2004 #8 Del Skrevet 3. desember 2004 Volum er ikke problemet, for jeg har veldig mye hår. Problemet er at de er så myke og fjonete, og ikke samarbeidsvillige. Derfor tror jeg at jeg må prøve denne serien (heldigvis billig på LF). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå