Gå til innhold

Flere dager sammen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. med daten. Ser veldig fem til det! Men hva skal man finne på? Har tenkt på noen gode middager, kino, gå litt i byen, trene sammen, ev møte noen venner av meg hvis det passer seg.. Tar gjerne i mot forslag og ideer til hva man kan finne på med noen man dater, men ikke har et kjæresteforhold med helt enda. Det er første gang vi skal tilbringe en helg sammen :) 

Anonymkode: dbc2a...db8

Videoannonse
Annonse
Gjest RealWildOne
Skrevet

Oslo har noe som heter Oslo-pass som gir dere fri entre til de fleste attraksjoner i byen, jeg og eks. kjøpte 48 timers pass, altså to dager - så gikk vi på museer, utstillinger m.m. sammen, samme gjorde vi i Bergen som har et lignende pass (husker ikke navn på det). Søk det opp, det var interessant... 

Alltid funnet på noe jeg når jeg har datet noen, den lengste førstedaten varte vel i 8 dager i strekk om jeg husker feil. Møtte henne på nettet og vi avtalte flere dager sammen første gang (vet det er galskap men den galskapen endte ganske så bra).

Også med dater fra det virkelige liv har jeg vært frempå at man skal finne på ting og oppleve ting med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...