baku Skrevet 2. januar 2017 #1 Del Skrevet 2. januar 2017 Hei😊 jeg holder på å strikke " Solveig genseren" fra Hanneli for sandnesgarn heftet, og har etter oppskriften lagt opp 102 masker i min størrelse.. Problemet er at mønsterdiagrammet til forstykket går over 116 masker🤔 noen som vet hva jeg skal gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 2. januar 2017 #2 Del Skrevet 2. januar 2017 Nå har jeg ikke sett akkurat den oppskriften, men ofte når man har diagram, så skal det passe for flere størrelser på en gang. Da står det gjerne en pil nederst på diagrammet som indikerer hvor på mønsteret man skal begynne å strikke for de ulike størrelsene. Kan det være slik på ditt mønster også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Del Skrevet 2. januar 2017 Du må lese tekst i kombinasjon med diagrammet. Sannsynligvis skal du øke noe før du starter på diagrammet. Diagrammet går heller neppe over 116 masker, det pleier å være en mønsterrapport som gjentaes, på mellom 10 - 25 masker. Den genseren du strikker kjenner jeg ikke oppskriften til. Melder du deg inn i koftegruppa, eller en strikkegruppe på facebook, så får du raskere hjelp enn her på kg. Anonymkode: 1d818...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baku Skrevet 3. januar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2017 Tusen takk for svar! Nei, det var ingen piler, og jeg har lest teksten.. Tror bare jeg må gå i gang og satse på at det gir mer mening da! Takk for tips ang strikkegruppa👏😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå