Frk Doodad Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Har letet en del, men har ikke funnet en skikkelig bra hobbybutikki Bergen. Ok den på Lagunen, men blir litt langt unna når en bor i sentrum og ikke har bil..... :-? Er spesielt på jakt etter en butikk som selger råstoffer til hjemmelagde drops og hjemmelagde såper! Er det foresten noen som har prøvd å bestille hobbyvarer på nettet eller på postordre? Erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 26. juli 2002 #2 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg vet desverre ikke noe om hobbybutikker i Bergen, men har selv handlet en del hobbyting på postordne, og har ingen betenkligheter med det. Både Panduro og SGS har gode kataloger og du kan lett bestille varer derfra. http://www.panduro.no/ http://www.sgs.as/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest molly Skrevet 26. juli 2002 #3 Del Skrevet 26. juli 2002 Du har vel kanskje prøvd på disse butikkene, men jeg kan ikke komme på noen andre akkurat nå. Hobbykjelleren i Olav Kyrresgate, og det er også en fargehandel i Strandgaten, men jeg er ikke sikker på om de selger det du er på jakt etter. Jeg vet at de har tegne og male saker, men kanskje de har fått noe mer. På Sartor (15 min med buss) vet jeg at de har Panduro produkter, og jeg tror de har det du leter etter. Dette er på fargehandelen. Lagunen er ikke "så"langt unna, men selvfølgelig er alt litt mer tungvint med buss. Lykke til :D Molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juli 2002 #4 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei Den beste hobby butikken i Bergen er nok den som ligger i kjelleren hos Nordby Fargehandel i Strandgaten. Der har de mer en oppe på Lagunen. Når det gjelder ting til dropskoking og slikt ville jeg heller ha bestilt hos www.sunvita.no de har masse masse greier til en mye billigere penge. Jeg har kjøpt masse gjennom de og er kjempefornøyd. De har såpeutstyr også pluss masse masse mer! Lykke til -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. juli 2002 #5 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg går på Norbye og hobbykjelleren. Så har de en som heter fargepaletten (husker ikke hvilken gate den ligger i). Fikk mye tilbud derfra når jeg gikk på skole. Men Norbye er best!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå