Gå til innhold

Hvor bo i Trondheim?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobb på Tiller, singel med et barn, må ha en 3-roms til maks 2,8 mill. Ikke bil. 

Greit å bo på Tiller? Heimdal? Flatåsen? Sentrum?

Anonymkode: b5127...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du får mest for pengene hvis du holder deg i sør. Glem sentrum, det går buss dit ofte uansett. Tiller er helt greit. Ikke Saupstad/Kolstad, Flatåsen og Heimdal blir kanskje i dyreste laget.

Anonymkode: b139c...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror jeg ville satset på Flatåsen. Godt kollektivtilbud og lett å komme seg til sentrum og Tiller. Bymarka like ved så fine turområder der. Tiller også greit. Heimdal og Saupstad/Kolstad syns jeg er mer stusselig og jeg vet at kommunen har nedpriorotert begge områder i lengre tid.

Anonymkode: 04b2b...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tiller, Kroppanmarka/Sjetnemarka (usikker på prisene der), Heimdal/Kattem, Flatåsen.

Anonymkode: ccbab...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du skal jobbe på tiller må det da være flott å bo på tiller også:) bor på tiller selv, men jobber i sentrum. Man får myye mer for pengene på tiller enn i mer sentrumsnære områder. I tillegg har man alt man trenger av butikker osv. i umiddelbar nærhet. Og veldig barnevennlig!

Anonymkode: 3c875...d87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal jobbe på tiller må det da være flott å bo på tiller også:) bor på tiller selv, men jobber i sentrum. Man får myye mer for pengene på tiller enn i mer sentrumsnære områder. I tillegg har man alt man trenger av butikker osv. i umiddelbar nærhet. Og veldig barnevennlig!

Takk for svar :) 

Anonymkode: b5127...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor på Tiller er det veldig barnevennlig?

Anonymkode: cc902...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er alenemor ville jeg bosatt meg så nært jobb og barnehage/skole at du ikke får problemer med logistikken. Jeg ville gjort alt for å gjøre det lettest mulig å få en hektisk hverdag til å fungere best mulig.

Anonymkode: a5331...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjetnemarka, eller Sjetnemarka som det tydeligvis heter nu. Kort bil/sykkel/gåavstand til Tiller, samt at du får mye hus for pengene. Skolen pusses opp, det er butikk der, barnevennlig, gode skimuligheter (enn så lenge), helt ok kollektiv tilbud og ikke alt for lang vei til sentrum og/eller Tiller hvor det finnes flere kjøpesentre og restauranter m.m :)

Anonymkode: 7e578...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor på Tiller er det veldig barnevennlig?

Tonstad f.eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tonstad f.eks.

Tonstad er som et stort borettslag, med mye industriområder og trafikk rundt omkring. Ville ikke si at det er det mest barnevennlige området i Trondheim. I tillegg er det rehabiliteringsboliger for rusmisbrukere der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tonstad er som et stort borettslag, med mye industriområder og trafikk rundt omkring. Ville ikke si at det er det mest barnevennlige området i Trondheim. I tillegg er det rehabiliteringsboliger for rusmisbrukere der..

Du kan ikke være spesielt kjent der. Det er gangveier langt fra bilveiene over hele Tonstad, veldig barnevennlig. Masse unger ute overalt og så og si bilfrie soner mellom husene i borettslagene. Lekeplasser overalt. Mange barnehager og skoler i området.

Anonymkode: 99e3b...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke være spesielt kjent der. Det er gangveier langt fra bilveiene over hele Tonstad, veldig barnevennlig. Masse unger ute overalt og så og si bilfrie soner mellom husene i borettslagene. Lekeplasser overalt. Mange barnehager og skoler i området.

Anonymkode: 99e3b...79d

Er oppvokst i Trondheim, synes uansett ikke området er noe spesielt fint og barnevennlig. Ser jo at det er mange barnefamilier som bor der, likevel. Men hver sin smak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...